رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول متره و برآورد راهسازی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
چگونه با تسلط بر متره راهسازی کلاس کاری خود را در مقایسه با همکاران، رقیبان و مهندسان بالا ببریم و درآمد خود را حداقل 2 برابر کنیم؟

در حال حاضر مبلغ اجرای هر 1 کیلومتر راه حدودا بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان می باشد که حق الزحمه خدمات متره و برآورد و صورت وضعیت های راهسازی رقم قابل توجهی خواهد شد.

با توجه به تالیف سری کتاب های مترور (مترور1، مترور2، مترور3، مترور5 و مترور8) که در مورد ابنیه می باشد و استقبال فراوان علاقمندان به متره و برآورد و این کتب، کتاب مترور7 را به تالیف رساندم.
واضح است که در زمینه ی فهارس بهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، کتب اندکی به چاپ رسیده و این تعداد جوابگوی علاقمندان به متره و برآورد نخواهد بود، و با توجه به مشکلات در خصوص نحوه استفاده از فهرست بها و درک و فهم آیتم های متعدد آن، بر آن شدم کتابی تخصصی در این زمینه منتشر نمایم. در راستای اهمیت موضوع سعی گردید کتابی کاربردی در زمینه اصول متره و برآورد بر اساس فهرست بهای راه و باند تالیف گردد و بیشتر مطالب، نکات، تصاویر و مثال هایی در آن ارائه شود که در کتب دیگر کمتر به آن پرداخته شده است.
از محاسن این کتاب، علاوه بر تفسیر و تشریح کلیه ی آیتم های فهرست بهای راه و باند و تقسیم بندی گروه های هر فصل متناسب با جداول فهرست بها، ارائه مثال های کاربردی و عملی همراه با دیتیل و عکس های اجرایی با کیفیت، مشابه با پروژه های واقعی می باشد.
این کتاب از 3 فصل تشکیل شده است:
فصل اول در مورد دستورالعمل کاربرد و کلیات فهرست بها بر اساس فهرست بهای راه و باند (راه، راه آهن و باند فرودگاه) می باشد. (در DVD که به همراه کتاب ضمیمه شده است، توضیحاتی در مورد آموزش فهرست بهای تجمیعی راه و همچنین آخرین تغییرات فهرست بهای راه سال 1397 و فایل های کاربردی بسیار دیگر آورده شده است).
فصل دوم که مبحث اصلی کتاب است، در مورد اصول متره و برآورد عملیاتی راهسازی می باشد که به طور کامل و مفصل به نکات مهم، آیتم های فهرست بها و همچنین مثال های کاربردی و عملی در زمینه راهسازی همراه با دیتیل و عکس های اجرایی پرداخته شده است.
فصل سوم به کلیه ی پیوست های موجود در فهرست بها اعم از مصالح پایکار، شرح اقلام هزینه های بالاسری، دستورالعمل برچیدن کارگاه و کارهای جدید پرداخته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
navidtennis
navidtennis
1397/02/04
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول متره و برآورد راهسازی

تعداد دیدگاه‌ها:
1
اصول متره و برآورد راهسازی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک