رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سیاست
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 27 رای
نویسنده:
مترجم:
احمد صبوری
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 27 رای
از متن کتاب:
این کتاب برای مسئولان اجرایی و همچنین مشاهدگران دانشگاهی نگاشته شده و دامنه گسترده ای از خوانندگان را خطاب قرار می دهد. خوانندگانی که به حوزه خاص (مثل محیط زیست) علاقه مندند و می خواهند بدانند که داشتن "سیاست زیست محیطی" به چه معنی است و این سیاست چگونه ارائه می شود. پژوهندگان فرآیند سیاسی می خواهند بدانند که سیاست (یا سیاست همگانی) چگونه به اصطلاحات تحلیلی جاافتاده ای مانند "سیاست"، "وضع قانون" یا تصمیم گیری مربوط می شود و سپس کسانی هم هستند که به پرسش گسترده تر شیوه حاکمیت بر ما علاقه مندند و ظاهرا به مراتب فراتر از اقداماتی است که صرفا دولت می خواهد بکند و به شیوه الگوبندی پایدار و قابل پیش بینی فعالیت های متنوع هیئت های مختلف توجه دارد که (در بسیاری موارد) برچسب سیاست یا خط مشی می خورد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/05/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سیاست

تعداد دیدگاه‌ها:
1
نویسنده کتاب در این اثر پیش از آنکه انواع مشخص سیاست را توصیف کند شیوه‌ی کارکرد علم سیاست را تبیین کرده است در همین راستا پرسش‌هایی اساسی را درباره سیاست برای م پاسخ می دهد مانند: منظور از سیاست چیست ؟ چه کسی سیاست ‌گذار است ؟ سیاست برای چیست ؟ رابطه‌اش با «سیاست شناسی» یا «مدیریت» چگونه است؟ سیاست ‌گذاران چه می‌کنند؟ بطور کلی این کتاب برای کسانی جذاب است که می خواهند با جایگاه سیاست و شیوه‌ی حاکمیت بر مردم آشنا شوند.
سیاست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک