رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مردان نفت
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 20 رای
زندگینامۀ نخستین شخصیت‌های تاریخی جهان نفت
نگارنده در کتاب مردان نفت بر ان است تا ان دسته از شخصیت های تاریخی نفت را معرفی کند که به نوعی در وقوع حوادث رویدادها و تحولات نفتی ایران و جهان در یکصد سال اخیر و پیش از ان نقش ایفا نموده و به صورت مثبت یا منفی بیش و کم سهمی در تاریخ اغازین این صنعت داشته اند.
کتاب در سه بخش فراهم امده است: 1- کاشفان نفت شامل بیسل (نخستین حفار چاه نفت) جوینر دریک (بنیان گذار صنعت نفت) رینولدز (نخستین مسیول حفاری در جنوب ایران) و سیلیمن 2- مدیران نفت شامل تیگل دوهرتی (شخصیتی که بر تنظیم مقررات تولید نفت اصرار داشت) دریک دیتردینگ راکفلر (اغازگر صنعت نفت مدرن) طریقی فیشر کدمن ماتیی و یانگ (نخستین پزشک نفت) 3- سرمایه گذاران نفت شامل پیکنز دارسی رویتر سامویل (اولین کسی که نفت را سوخت کشی کرد) کتابچی (زمینه ساز بزرگ ترین قرارداد نفتی در ایران) گتی گلبنگیان هانت (سهام دار نفتی که مدعی در داشتن حس نفت یاب بود) و هولمز . لازم به ذکر است شخصیت های یاد شده مربوط به سلسله ی نوشتاری است که طی سال های 1381 تا 1384 در ماهنامه ی نفت گاز پتروشیمی در صفحه ی ثابت رجال نفت توسط نگارنده به چاپ رسیده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1396/12/15
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مردان نفت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مردان نفت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک