رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

جغرافیای علم؛ وضعیت پژوهش در جهان - دهه نخست قرن بیست و یکم

جغرافیای علم؛ وضعیت پژوهش در جهان - دهه نخست قرن بیست و یکم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 16 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 16 رای
پیشرفت های علم و فناوری در سده ی بیستم و دهه آغازین سده بیست و یکم تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری را در سطوح ملی و بین المللی رقم زده است. که از جمله این تحولات می توان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، بیداری کشورهای اسلامی، ریشه کنی بیماری های مهلک، ارتقای کیفیت زندگی، نگرشی نو به امنیت ملی کشورها، شکوفایی اقتصادی و گشوده شدن افق های فکری جدید را نام برد. اما مهمتر از آن تغییر در جغرافیای علم است که در سالهای اخیر به صورتی بارز حادث شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
amirghorbani
amirghorbani
1396/12/18
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جغرافیای علم؛ وضعیت پژوهش در جهان - دهه نخست قرن بیست و یکم

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='mpm7030']بنیاد isc یک بنیاد من درآوردی است که بیشتر با پژوهش های ناکارآمد و غیرعملی پژوهشگران داخلی و برخی از کشورهای متحجر قرون وسطایی منطقه خاورمیانه که در جنگ و مهنت و نومیدی هستند سروکار دارد.من واقعا نمی دونم این دوستان با چه رویی کتاب هم منتشر می کنند. واقعا بیان بشینند و بگن توی این چند سالی که این بنیاد با این هرینه های سرسام آور به وجود اومد خروجی اش برای جامعه صنعتی و علمی ایران و کشورهای اسلامی دقیقا چی بوده ؟[/quote]
پایگاه استنادی جهان اسلام یک پایگاه رتبه بندی می باشد و قرار نیست خروجی هم داشته باشد .
مگر اسکاپوس ، تامسون رویترز ، سایمانگو ، اپسکو ، پروکوئست ، ساینس دایرکت ، تیلور اند فرانسیس ، امرالد و ... خروجی دارند ؟
اینها صرفا پایگاه هایی جهت رتبه بندی مجلات می باشند و ولاغیر
اون چیزی که مدنظر شماست رو باید از وزارت علوم یا وزارت صنعت و معدن پیگیری کرد و منم معتقدم این وزارت خانه ها نباشند بهتر است تا باشند .
بنیاد isc یک بنیاد من درآوردی است که بیشتر با پژوهش های ناکارآمد و غیرعملی پژوهشگران داخلی و برخی از کشورهای متحجر قرون وسطایی منطقه خاورمیانه که در جنگ و مهنت و نومیدی هستند سروکار دارد.من واقعا نمی دونم این دوستان با چه رویی کتاب هم منتشر می کنند. واقعا بیان بشینند و بگن توی این چند سالی که این بنیاد با این هرینه های سرسام آور به وجود اومد خروجی اش برای جامعه صنعتی و علمی ایران و کشورهای اسلامی دقیقا چی بوده ؟
جغرافیای علم؛ وضعیت پژوهش در جهان - دهه نخست قرن بیست و یکم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک