رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
نقش و رنگ ده هزار ساله
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 11 رای
تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی قبل از اسلام

کتابی که در اختیار خوانندگان محترم قرار دارد اثر هنرمند جهانی و نخستین نگارگر خلاق ایرانی، خانم اکرم خطیبی هنرمند جهانی، محقق و پژوهشگر نقشها و رنگهای تاریخ تمدن و فرهنگ ده هزار ساله ایران است.
پژوهشگر کتاب، یک نگارگر شناخته شده بین المللی است و با هنر نقاشی و سبکهای آن آشنایی کامل دارد و عمر گرانسنگ خود را از کودکی تاکنون به ترسیم زیبایی های طبیعت خدا و دردها و رنجهای آدمی در طول هزاران سال و بازتاب اسطوره های تمدن شرق در آثار خود سپری کرده است.
همه تلاش این نقاش شگفت انگیز که به نقاشی فلسفه و روح بخشیده است، خلق آثار اعجاز آمیزی است که معجزه انسان اند و سرمایه فرهنگ و افتخار هنر انسان با مشاهده این آثار اسرار آمیز به راز بزرگ آفرینش پی خواهد برد. رازی که همواره برای انسان مجهول بوده و همیشه در پی آن است و تنها با آفرینش میتوان آن را کشف کرد. هنرمند با خلق اثر هنری خود آن را به ما می شناساند.
باری بزرگترین دستاوردهای فرهنگ و هنر و ذوق و آفرینش بشری و اندوخته های بی همتا ملتها در هنر این نگارگر نهفته است. انسان با دیدن آثار او به عظمت و بزرگی آفرینشگر هستی پی میبرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
melorin
melorin
1396/09/12
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نقش و رنگ ده هزار ساله

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نقش و رنگ ده هزار ساله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک