رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرزندان خورشید
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
نقاش: علی خورشیدپور

محمد رضا یوسفی متولد 1332 ، نویسنده‌ای پرکار در زمینه کتاب‌های کودکان و نوجوانان است که تاکنون بیش از 200 عنوان کتاب را درپرونده کاری خود ثبت کرده است. کتاب‌های «ماهان، فرزندان خورشید، قصه یادگار زریران، افسانه بلیناس جادوگر، افسانه شیرین کارنامه اردشیر بابکان، خندانه، یک وجب آسمان، ستاره‌ای به نام غول و حسنی به مکتب نمی‌رفت» بعضی آثار منتشرشده از این نویسنده هستند.
این داستان تخیلی که برای نوجوانان نوشته شده روایتی است از کودکی به نام "ستاره" که خود بسیار به ستارگان و آسمان عشق می‌ورزید. مادرش هر شب داستانی از آسمان برای او تعریف می‌کرد. یک شب مادرش داستان پسر آسمانی را برای او روایت می‌کند. بدین‌سان که پسر مهربان دشت، در جنگلی به تنهایی زندگی می‌کرد. او بسیار با گذشت و فداکار و مهربان بود. یک روز پروانه‌ای را دید و در پی او رفت و ناگهان رنگین‌کمانی در جلوی او ظاهر شد. پسرک از رنگین‌کمان بالا رفت و به آسمان رسید. اما شخصیت اصلی داستان، یعنی ستاره، پس از بمباران شهر، پدر و مادرش را از دست می‌دهد و خود نیز پس از آن، در پی قاصدکی روانه می‌شود و ....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1397/01/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرزندان خورشید

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فرزندان خورشید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک