رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
هر اتاقی مرکز جهان است
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 15 رای
اگر فکر می‌کنید فقط اتاق شماست که مرکز جهان است و در آن آرامش برقرار می‌شود و همه چیز بر وفق مراد است، اشتباه می‌کنید. هر اتاقی مرکز جهان است، اما برای صاحب خودش! حالا اگر صاحبش نویسنده باشد، این اتاق معنای دیگری دارد و به منبع الهام هم تبدیل می‌شود. نویسنده‌های زیادی درباره شرایط کار و نوشتن‌شان حرف زده‌اند، هر کدام عادت‌های عجیب و غریب یا رایجی دارند و بعضی هم هیچ عادتی ندارند و هر جا و هر زمانی می‌توانند بنویسند. اما در کتاب «هر اتاقی مرکز جهان است» می‌توانید تا حدی با روحیات نویسنده‌های بزرگ و شرایط کار و نوشتن‌شان آشنا شوید. علاوه بر این از زندگی و کارشان بخوانید و درباره آنها بیشتر بدانید.
«هر اتاقی مرکز جهان است» مجموعه‌ای شامل گفت و گوهایی با اهل قلم است. منوچهر آتشی، م.آزاد، سیمین بهبهانی، محمد جعفر پوینده، امیرحسن چهل‌تن، محمد حقوقی، سیمین دانشور، علی اشرف درویشیان، محمود دولت آبادی، منیرو روانی پور، محمد علی سپانلو، مهدی سحابی، فرزانه طاهری، غزاله علیزاده ، بهمن فرزانه، مراد فرهادپور، فریدون فریاد، مدیا کاشیگر، کاظم کردوانی، هوشنگ گلشیری، جواد مجابی، محمد محمد علی، محمد مختاری و ضیاء موحد از جمله این نویسندگان هستند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Ataman
Ataman
1396/07/15
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هر اتاقی مرکز جهان است

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هر اتاقی مرکز جهان است
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک