رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پوشش خبری
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 15 رای
این کتاب حاصل تجربیات و مطالعات نویسندگان و تحقیقاتی است که تاکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله در خصوص جنگ‌های روانی، فیلترهای خبری، روش‌های سانسور و به طور کلی انواع دروازه‌بانی خبر انجام شده است که بر روی خبر سوار شده و مسیر آن را از واقعیات دور می‌کنند و یا آن را به واقعیات نزدیک می‌کنند.
یک خبر می‌تواند حتی برای خبرنگارانی که برای یک نشریه مطلب تهیه می‌کنند، از زوایای مختلف دارای تنوع و تکثر دیدگاه و نظر باشد. به همین دلیل است که انواع تاکتیک‌ها و روش‌های خبری به کمک آنها می‌آید تا آنان بتوانند از زوایای مختلف یک خبر را به زیر ذره‌بین کشیده و ابعاد تاریک آن را روشن و تحلیل‌های خود را در این موضوعات به عنوان جنگ به رخ مخاطبان بکشانند.
این کتاب در دو بخش تنظیم شده است. بخش اول راجع به افکار عمومی و نحوه شکل‌گیری آن، پوشش خبر و شیوه‌های مربوطه، ژورنالیسم تلویزیونی و چگونگی دفاع در برابر تهاجم رسانه‌ها بحث شده است. بخش دوم نیز در خصوص مطالعات و تحقیقات انتقادی، ارتباطات اقناعی و سیاسی، جنگ روانی و شایعه بررسی و تنظیم شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1396/06/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پوشش خبری

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با سلام و احترام
خواندن کتاب دکتر سلطانیفر را به همه دوستان علوم ارتباطات توصیه میکنم.
پوشش خبری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک