رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فراتر از بودن و موتسارت و باران
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
نویسنده:
مترجم:
نگار صدقی
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
✔️ فراتر از بودن داستانی است براساس خاطرات که طی آن راوی از گذشته‌ها و روزهای خوش زندگی پیشین سخن می‌گوید. راوی مردی است که همسرش "ژیسلن "را از دست داده و به نوعی در این نوشته‌ها با او به گفت و گو می‌نشیند و با صمیمیت تمام از زندگی بی‌پیرایه او یاد می‌کند، همچنین از عشقی سخن می‌گوید که مرگ سبب نابودی آن نشده است.

کتاب فراتر از بودن با این جمله‌ي کوبنده و طوفانی آغاز می‌شود كه «واقعه‌ی مرگ تو تمام وجود مرا از هم پاشيد؛ تمام وجود به جز قلبم را.» اين جمله‌ در ابتدای کتاب باعث مي‌شود خوانند در همان اول متوجه شود كه با یک داستان مفرح و شاد سر و كار ندارد و ذهن مخاطب را درگير مي‌كند. مخاطب مي‌تواند حدس بزند كه كتابي كه در دستانش گرفته درباره‌ي فقدان، عشق، شور و تا حد بسيار زيادي حسرت است. داستان فراتر از بودن اين‌قدر روان است كه وقتي مخاطب كتاب را به‌دست مي‌گيرد، به راحتي نمي‌تواند آن را زمين بگذارد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/06/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فراتر از بودن و موتسارت و باران

تعداد دیدگاه‌ها:
2
بسیار زیبا و خواندنی بود.پیشنهاد میکنم که اثر بیشتری از این نویسنده بزرگ بخوانید
فراتر از بودن و موتسارت و باران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک