رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اصحاب امام حسین (ع): شرح حال و نحوه شهادت یاران امام حسین (ع)

اصحاب امام حسین (ع): شرح حال و نحوه شهادت یاران امام حسین (ع)
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
در تهیه این کتاب، تکیه تحقیق بیشتر روی منابع اولیه و نزدیک‎تر به زمان امام(ع) و راویان معتبر است، اگر چه از منابع جدید هم بهره گرفته شده است تا از این طریق بتوان به حقیقت نزدیک شد. در مجموع بیش از چهل منبع معتبر شیعه و سنی، مطالب این کتاب را تأیید می‎کند.
کتاب «اصحاب امام حسین علیه‎السلام» شامل مقدمه‎ای است که در آن به اهمیت نگارش این کتاب اشاره شده است. همچنین « امام حسین سیدالشهداء علیه‎السلام» از دیگر بخشهای این کتاب است که شامل تولد، نام و نسب حضرت، علاقه پیامبر به امام حسین علیه‎السلام، رحلت پیامبر صلی الله علیه و آله، روح مبارزه از دوران کودکی، زمان حکومت امیرالمومنین علیه‎السلام، وقایع زمان خلفا، در زمان برادر، پس از شهادت برادر، پس از مرگ معاویه، حرکت به سوی مکه، علت قیام از زبان آن حضرت، آغاز کننده جنگ نباشیم، غروب تاسوعا- برداشتن بیعت، شب عاشورا، صبح عاشورا، شروع جنگ، نماز ظهر عاشورا، شهادت اهل بیت، وداع امام(ع) است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/06/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصحاب امام حسین (ع): شرح حال و نحوه شهادت یاران امام حسین (ع)

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اصحاب امام حسین (ع): شرح حال و نحوه شهادت یاران امام حسین (ع)
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک