رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 24 رای
✔️ این رمان در ۱۹۴۷ میلادی منتشر شده و در ۱۹۶۷ دست مایه یک فیلم سینمایی قرار گرفته است. از نیکولاس مه یر پیش تر رمان «وحشت در وست اند» از سوی همین مترجم به فارسی ترجمه شده است. این رمان نیز داستان دیگری از این کارآگاه نابغه را نقل کرده و به زعم برخی منتقدان این کتاب اقتباسی عالی از داستان های شرلوک هولمز است. این داستان به تنهایی روایتی جدید و واقعی از زندگی خصوصی شرلوک هولمز را به نمایش می گذارد و هولمز را از حالت ابر انسانی خارج می کند و به جنبه های زندگی واقعی اش می پردازد.

آغاز داستان:
چنانچه در پیشگفتار مسئله نهایی خاطر نشان کردم، ازدواج و متعاقب آن شروع کارم در مطب باعث شدند، تغییری تدریجی و پایدار در روابطم با شرلوک هلمز پدید آید. در آغاز او در فواصل زمانی منظم، به منزل تازه من می آمد و من نیز گهگاه برای ملاقات با او به منزل قدیمیان در خیابان بیکر می رفتم. در آنجا مدتی در برابر آتش می نشستیم، پیپ می کشیدیم و هلمز مرا از آخرین تحقیقاتش باخبر می کرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1396/07/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شرلوک هلمز در محلول هفت درصدی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک