رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.

فرهنگ ریشه شناختی واژه ها و کوتاه نوشته های دخیل اروپایی و آمریکایی در فارسی

فرهنگ ریشه شناختی واژه ها و کوتاه نوشته های دخیل اروپایی و آمریکایی در فارسی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 577 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 577 رای
از پیشگفتار:
اصل این کتاب موضوع پایان نامه دکتری دولتی من تحت عنوان
x Les mots d'emprunt d'origine occidentale en persian واژه های قرضی غربی در فارسی می باشد که در سال ۱۹۹۹ به راهنمایی آقای پروفسور ژیلبر لازار در دانشگاه سوربن پاریس به ثبت رسیده است و از آن زمان تاکنون به طور منظم این کار را دنبال کرده ام، چون در اثر پیشرفت نوآوریهای فرهنگی، علمی و تکنولوژی جهان واژه های جدیدی ساخته شده و همراه مدلول خود به فارسی راه پیدا کرده است و در نتیجه سرعت ارتباطات پیش از آن که برای آنها برابری ساخته شود در اختیار مردم قرار گرفته و رواج پیدا کرده است.
فرهنگ حاضر در سال ۱۳۷۳ در سه هزار نسخه در انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسید و با این که در توزیع آن اهتمام زیادی نشد در سال ۱۳۷۹ نایاب گردید. ناشر محترم به دلیل اشکالاتی که در چاپ مجدد آن وجود داشت از حقوق خود صرف نظر کردند. به این جهت چاپ کتاب پس از تجدید نظر کلی به دانشگاه فردوسی پیشنهاد شد که پس از ارزیابی و طی مراحل قانونی اینک آماده چاپ گردیده این چاپ با چاپ قبلی تفاوتهای اصولی دارد، از جمله افزوده شدن واژه هایی که از زمان چاپ اول وارد فارسی شده و نیز افزوده شدن واژه هایی که از قلم افتاده بوده یا هنوز در فارسی متداول نبوده مانند سکولار و سکولاریسم و همچنین بر طرف کردن برخی اشتباهات املایی و چاپی...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamid
hamid
1388/12/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ ریشه شناختی واژه ها و کوتاه نوشته های دخیل اروپایی و آمریکایی در فارسی

تعداد دیدگاه‌ها:
8
فرهنگ ریشه شناختی واژه ها و کوتاه نوشته های دخیل اروپایی و آمریکایی در فارسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک