رسته‌ها
وضعیت حق تکثیر و مالکیت حقوقی این کتاب مشخص نیست؛ بنابراین امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید، با ما تماس بگیرید. همچنین در صورتی که شما نسبت به این اثر محق هستید، می‌توانید اجازه انتشار تمام یا بخشی از نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید، یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «فروش کتاب الکترونیکی» را در بخش راهنما مطالعه کنید.
دایره المعارف جنگل
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 13 رای
تصویرسازان: ماری کریستین لومایور، برنارد آلونی

دایره المعارف جنگل کتابی ساده و پر از تصویر درباره جنگل است. بچه ها در این کتاب با نحوه ی گردش و تفریح در جنگل، جانوران جنگل و طرز زندگی آن ها، گیاهان جنگل و نحوه ی رشدشان آگاه می شوند.

از متن کتاب:
در فصل پاییز می توانی میوه ها و برگهای خشک شده را در جنگل جمع کنی... در فصل بهار و تابستان میتوانی یک عالمه حشره در جنگل ببینی!
قمقمه و مقداری خوراکی هم با خودت به جنگل ببر. بهتر است شلوار مناسب بپوشی تا پاهایت زخمی و خراشیده نشود. یک سوت هم در جیبت بگذار تا اگر در جنگل گم شدی با آن دیگران را خبر کنی با یک چوب بلند شاخه های خاردار را از سر راهت کنار بزن.
میوه های پاییزی، شاخه های نازک پرها، سنگها، دانه ها و... را در سبدی جمع کن. وقتی به خانه برگشتی، چیزهای جمع آوری شده را از هم جدا کن و میوه ها را در جعبه ای روباز بگذار وگرنه می گندند و خراب می شوند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/06/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دایره المعارف جنگل

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتاب خوبی بود، با تشکر از سایت کتابناک
دایره المعارف جنگل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک