رسته‌ها
ستارگان هدایت
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 5 رای
اینجانب عباسعلی صباغ زاده به سال 1337 در روستای کرباسک از توابع شهرستان زابل به دنیا آمدم. تحصیلات ابتدایی را در همان روستا و متوسطه را در رشته ادبی دبیرستان فردوسی زابل به اتمام رساندم. سپس به خدمت مقدس سربازی که همزمان با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد در آمدم.
سال 1360 به استخدام آموزش و پرورش درآمدم و دوره کاردانی را در رشته تربیت بدنی در اصفهان و کارشناسی را در همان رشته در تبریز گذراندم. از دوران نوجوانی و جوانی به ورزش در رشته کشتی و والیبال مشغول فعالیت بودم. به اشعار فارسی و گویش محلی(سیستانی) علاقه‌مند و اشعاری نیز در این خصوص سروده‏ام.
اکنون این مختصر اوراق را تحت عنوان «ستارگان هدایت» که عصاره ارادت اینجانب به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‏السلام می‏باشد تقدیم می‏دارم و ثواب حاصله را به روح مقدس شهدای عزیز کشورمان که با نثار خون خود توانایی خاصی به آزادی قلم و اندیشه بخشیده‏اند هدیه می‏کنم و به عنوان اولین اثر، خود را نیازمند ارشاد و راهنمایی‏های سروران عزیز دانسته منتظر نظرات و پیشنهادهای شما هستم.
با شهامت اعتراف می‏کنم که در اقیانوس بی‏کران ادبیات و شعر و ادب قطره‏ای هم نیستم، لیکن تماشای امواج این اقیانوس باعث آرامش خاطر و روشنی بخش زندگی فردی‏ام می‏باشد.
در خاتمه لازم می‏دانم از جناب آقایان علیرضا رضایی که در تصحیح کتاب و برادر رضا لک‏زایی و همچنین از مؤسسه فرهنگی و هنری عرشیان کویر تاسوکی که در تنظیم و چاپ، همکاری و مساعدت نموده‏اند، بی‏نهایت تشکر و قدردانی نمایم، موفق باشید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
184
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Habibedelha42
Habibedelha42
1396/03/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ستارگان هدایت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ستارگان هدایت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک