رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اولین آژانس کاراگاهی زنان
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 10 رای
✔️ مروری بر کتاب:
دختران نافرمان، شوهران گمشده، همسران نا‌اهل، آدم‌های حقه‌باز. اگر شما مشکلی دارید و شخص دیگری نمی‌تواند به شما کمک کند، به دیدن پرشس راموتسوی (تنها و بهترین کارآگاه زن) در بوتسوانا بروید. روش‌های او شاید خیلی متعارف نباشد و شاید مانند خانم مارپل رفتار نکند، اما او گرم، باهوش و زیرک است. این کتاب یک تصویر زیبا و جذاب از دنیای بی‌رحم ترسیم می‌کند.
خانم راموتسْوی صاحب یک دفتر کارآگاهی در آفریقا بود که در دامنه تپه کگال قرار داشت. تمام مال و اموالش عبارت بود از یک وانت سفید کوچک، دو میز تحریر، دو صندلی، یک تلفن و یک ماشین تحریر قدیمی. به اضافه یک قوری که خانم راموتسْوی ــ تنها کارآگاه خصوصی زن در بوتسوانا ــ در آن برای خودش چای قرمز کوهی دم می‌کرد. همچنین سه لیوان دسته‌دار: یکی برای خودش، یکی برای منشی‌اش و دیگری برای ارباب رجوع. خب، مگر یک دفتر کارآگاهی بیشتر از این هم چیزی لازم دارد؟ مهمترین چیزهایی که یک دفتر کارآگاهی به آن نیاز دارد شمّ قوی کارآگاهی و هوش بالاست که خانم راموتسْوی از هر دوی آنها بهره فراوان داشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/01/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اولین آژانس کاراگاهی زنان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
یابسم الله این کتابو دان بکنیم ببینیم چیه بعضی از اثار داش مک رو خوندم ببینم اینجا چ دسته گلی به اب داده..............خخ..............ممنون
اولین آژانس کاراگاهی زنان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک