رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

نبرد با فاشیسم در آلمان و مبارزه های مدنی با فاشیسم در ایالات متحد

نبرد با فاشیسم در آلمان و مبارزه های مدنی با فاشیسم در ایالات متحد
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 20 رای
نویسنده:
مترجم:
رضا اسپیلی
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 20 رای
در کتاب حاضر، تروتسکی، علاوه‌بر کنکاش در مقوله‌ی فاشیسم، جابه‌جا به نکات برجسته‌یی درباره‌ی اوضاع سال‌های بین دو جنگ جهانی یکم و دوم، بحران بزرگ 1929، به‌قدرت‌رسیدن هیتلر در آلمان و موسولینی در ایتالیا، مواضع درست و نادرست احزاب اروپایی و شکل‌گیری نطفه‌های فاشیسم امریکایی و دوران مک‌کارتیسم می‌پردازد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1396/01/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نبرد با فاشیسم در آلمان و مبارزه های مدنی با فاشیسم در ایالات متحد

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='mahdiavax']لئون تروتسکی : در مورد نبرد با فاشیسم در آلمان و آمریکا کتاب نوشته است واقعا مسخره است خیلی ............. این شخص نجس آن وقت به دست استالین رهبر کشور کمونیسم به جهنم واصل می شود[/quote]قصه شما قصه ی کسی است که فرق هسته ی زردآلو را با انرژی هسته ای نمی داند و فکر می کند هسته ی زردآلو همان هسته است که در انرژی هسته ی کاربرد دارد و تحلیل های زردآلویی و آلبالویی خود را در مورد انرژی هسته ای به عمل می آورد.:))
دوست واپسگرا لطفا با خرد سخن بگو نه با شکم.فکر کردن هم خوب چیزی است.نه در این مورد خاص بلکه بیشتر نظرات شما در زیر کتاب های دیگر نشان دهنده ی ضعف بسیار محسوس آگاهی شما نسبت به حتی چزیی ترین مسایل می باشد.
لئون تروتسکی : در مورد نبرد با فاشیسم در آلمان و آمریکا کتاب نوشته است واقعا مسخره است خیلی ............. این شخص نجس آن وقت به دست استالین رهبر کشور کمونیسم به جهنم واصل می شود
نبرد با فاشیسم در آلمان و مبارزه های مدنی با فاشیسم در ایالات متحد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک