رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اصول متره و ریزمتره ابنیه - مترور 2

اصول متره و ریزمتره ابنیه - مترور 2
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
بهترین و کامل ترین کتاب موجود در ایران در زمینه مهندسی عمران و متره و برآورد، همراه با عکس ها و نقشه های اجرایی (مترور2)

قدم ابتدایی در علم متره و برآورد، نقشه خوانی و فراگیری اصول صحیح متره و ریزمتره می باشد، با توجه به اینکه در زمینه متره و ریزمتره در پروژه های عمرانی منابع چندانی در دسترس نمی باشد و از طرفی مهندسی متره و برآورد نقش مهمی در دستیابی به یک مدیریت کارا و اثر بخش در پروژه ها دارد، و لزوم آشنایی هر چه بیشتر دست اندرکاران در امر ساخت و ساز با این دانش و به ویژه اصول صحیح متره در پروژههای عمرانی، به نوعی باعث جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی و مهم تر از آن اتمام به موقع عملیات اجرایی طرح ها میگردد. لذا در راستای اهمیت موضوع سعی گردید کتابی کاربردی در زمینه اصول متره و ریزمتره تالیف گردد و بیشتر مطالبی در آن ارائه شود که در کتاب های دیگر به آن اشاره نگردیده و یا کمتر به آن پرداخته شده است. زبان بسیار ساده و استفاده از مثال های کاربردی و عملی از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این کتاب است. کلیه مثال های موجود در این کتاب که همراه با نقشه ها و عکس های اجرایی است، کاملا جنبه عملی داشته و مشابه یک پروژه عملی واقعی میباشد. (کلیه نقشه های موجود در این کتاب توسط مؤلف ترسیم شده است) در تالیف این کتاب تلاش گردید تا مطالب بصورت روشن و دقیق بیان شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
navidtennis
navidtennis
1395/10/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول متره و ریزمتره ابنیه - مترور 2

تعداد دیدگاه‌ها:
2
ای کاش مینوشتین که فایل قابل دانلود فقط نمونست یا حداقل اسم سایت ناشر رو که اول فایل خواسته حتما گفته بشه رو می نوشتین
اصول متره و ریزمتره ابنیه - مترور 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک