رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید یا در مورد این اثر محق هستید، با ما تماس بگیرید.

آموزش دستشویی رفتن به کودکان

آموزش دستشویی رفتن به کودکان
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
از مقدمه نویسنده:
اگر این کتاب را می خوانید، شاید کودکی دارید که هنوز پوشک می بندد. ممکن است کودک شما تازه دارد راه میافتد؛ کودک دو ساله ای بانشاط، کودک سه ساله ای مشتاقِ یادگیری و یا حتی کودک چهار ساله ای با تاخیر رشدی باشد. احتمالاً تا به حال دوستان، آشنایان، پزشک اطفال، مراقبان کودک و حتی همکارانتان توصیه های مختلفی در این باره به شما داده اند که چطور می توانید دیگر به کودکتان پوشک نبندید. شاید از این مطمئن باشید که هنوز کودکتان باید پوشک بشود اما ممکن هم هست که با شنیدن نظریه های مختلف گیج شده باشید. ممکن است به شما بگویند اشتباهات شما ممکن است اثرات منفی طولانی روی کودک خانواده و ارتباط متقابل شما بگذارد.
من به عنوان یک مراقب کودک مدت بیشتر از ۳۰ سال با والدین کودکان کار کرده ام؛ به خانواده هایی که در مورد سلامتی، رفتار، رشد، تغذیه، خواب، تربیت و مراحل دیگر زندگی کودک خود سوال داشتند، کمک نموده ام. تقریباً هر هفته با خانواده هایی برخورد داشته ام که نمی دانستند چگونه آداب دستشویی رفتن را به کودک خود آموزش دهند و به آنها کمک کردم مشکلاتشان را حل کنند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ناتالی
ناتالی
1395/08/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش دستشویی رفتن به کودکان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آموزش دستشویی رفتن به کودکان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک