رسته‌ها

هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر

هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر
امتیاز دهید
5 / 4
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 13 رای
ویراستار: سارا کامجو
گرافیک: رضا اسکندری
ارائه‌ای از وب‌سایت دمنتور

وب‌سایت دمنتور، متن کامل فارسی کتاب اول از سه گانه‌ی «ارائه‌ای از پاترمور» را با ترجمه امین بهره‌مند و حسین غریبی منتشر کرد. قبلا گفته شده بود که که سایت پاترموراز مجموعه‌ای با نام «ارائه‌ای از پاترمور» رونمایی کرده که شامل کتاب‌هایی می‌شود که مربوط به اعماق دنیای هری پاتر، آرشیو پاترمور و دست‌نوشته‌های جدید از جی.کی.رولینگ می‌شوند. این مجموعه کتاب قرار است دید عمیق‌تری از داستان هری پاتر، صحنه‌ها و شخصیت‌های داستان ارائه کنند.
ما اطلاعات زیادی از هاگوارتز داریم. هاگوارتز مدرسه‌ای برای ساحران و ساحره‌هایی است که دعوتنامه حضور در آن با جغدی برایشان ارسال می‌شود. قلعه هاگوارتز مجموعا ۱۴۲ راه‌پله دارد که هر زمان و به هر سمتی که صلاح بدانند، جا‌به‌جا می‌شوند. این مدرسه توسط گودریک گریفندور ، روونا ریونکلاو ، هلگا هافلپاف و سالازار اسلیترین بنا شده و گروه‌های مدرسه نیز به نام آن‌ها نام‌گذاری شده است.
همچنین راهرویی مخفی پشت مجسمه ساحره یک چشم وجود دارد که امکان فرار فردی کوچک به زیرزمین مغازه دوک‌های عسلی را فراهم می‌کند. اما اگر پروفسور آلبوس پرسیوال والفریک برایان دامبلدور می‌گوید که تمامی رازهای هاگوارتز را نمی‌داند، ما نیز نمی‌توانیم ادعا کنیم که همه چیز را می‌دانیم.
تنها یک نفر هست که همه چیز را در مورد هاگوارتز می‌داند. در این کتاب جی.کی.رولینگ اسرار مخفی و افسانه‌های عجیب مدرسه بریتانیایی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز را فاش می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
76
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
قاصدك
قاصدك
1395/09/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هاگوارتز: راهنمای ناکامل و نامعتبر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک