رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شناسایی و شکار جاسوس
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 40 رای
نویسنده:
مترجم:
محسن اشرفی
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 40 رای
✔️ کتاب شناسایی و شکار جاسوس» کتابی است واقعی، افشاگر و بدون تعارف درباره کار جاسوسی و ضد جاسوسی جهان غرب چنان که هست،‌ نه آن چنان که در فیلمها و داستانها تصویر می‌شود. موضوع فعالیتهای ضد جاسوسی انگلستان و جهان غرب علیه جاسوسان و نفوذی‌های شوروی سابق و اروپای شرقی در سازمانهای اطلاعاتی غرب، بخش اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد و ضمن آن تلاشهای وقفه ناپذیر و سرسختانه سرویس مخفی انگلستان برای شناسایی و به دام انداختن جاسوسان شرق که در موارد متعدد نیز با شکست و خفت و آبروریزی روبرو شده، تشریح می‌شود. از جمله مطالب جالب توجه کتاب تشریح چگونگی کارهای مختلف جاسوسی مانند نفوذ به سفارتخانه‌های دوست و دشمن و استراق سمع الکترونیک، شکستن رمزها و «امور مرطوب» یعنی قتل و ترور افراد است که بسیار دقیق،‌ با خونسردی و بیرحمانه صورت می‌گرفته‌ است. خواننده در سطور این کتاب از حوادث عجیبی آگاه می‌شود که نویسنده در طول بیش از بیست سال فعالیت برای سرویس اطلاعاتی انگلستان شاهد بوده است. باید به خاطر داشت بعضی از مقامات اطلاعاتی انگلستان مانند فیلیبی، مک لین، بورکس و بلونت، که سالها در راس ادارت حساس(اینتلیجنس سرویس انگلستان) قرار داشتند. جاسوسان مخفی شوروی از آب درآمدند و در آخرین لحظات قبل از لو رفتن به شوروی یا اروپای شرقی گریختند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/09/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شناسایی و شکار جاسوس

تعداد دیدگاه‌ها:
3
کتابی زیبا و پر کشش که هرگز شمارا خسته نمیکند بطوریکه بهمراه پیتر رایت تا آخر کتاب شما هم به دنبال پیدا کردن جاسوس پنجم با او سره نخ ها را کنار هم گذاشته و با وی همراه میشوید.مهمترین مطلب بنطر بنده این است که این کتاب توسط یک دانشمند نوشته شده است و میتواند برای افراد علمی هم مفید باشد بطوریکه در پشت هر کاری که در این سیستم اتفاق می افتد بحثی علمی قرار گرفته. بطور مثال استفاده از اثر زوزه ای برای کشف میکروفون های مخفی ، چگونگی شنود مکالمات رمز شده سفارت و یا دیدن داخل گاوصندوق بسته و خیلی اتفاقات دیگر...که همین امر جذابیت مطالعه کتاب را دوچندان میکند..اتفاقات این کتاب تنها بخش کوچکی از بزرگ جنگ سرده بین دو امپراطوری غرب و شرق است که پرده از اتفاقات پشت صحنه بکنار میدرد و مخاطب را با دنیای جدیدی آشنا میکند که تا قیل از آن کمی باورش سخت بوده و بیشتر به سوژه صرفا یک فیلم سینمایی مینمود تا یک داستان حقیقی.
و بایستی به این نکته توجه نمود که نه پیر رایت نویسنده کتاب و نه هیچ کس دیگری بدون چراغ سبز گرفتن از سازمان سابق خود نمیتواند بطور خودسرانه اقدام به نوشتن و چاپ این کتاب بکند و بایستی هنگام مطالعه این کتاب این مطلب را مد نظر قرار داد.
باز هم انگلیسی های لاف زن دروغگو
به خوانندگان عزیز پیشنهاد می دهم کتاب پنج دوست کمبریجی من نوشته یوری مودین ترجمه شده احمد کسایی پور را بخوانند تا دست این موش های فاضلاب برایتان رو شود همچنین آدرس زیر را مطالعه کنید خیلی جالب است
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/329703/
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/552404/
http://alef.ir/prtir5aryt1ay32.cbct.html
کتابی است جذاب که تا آخر شما را به خواندن می کشاند. با اینحال به نحو اغراق امیزی سرویس جاسوسی انگلیس را پرقدرت نشان داده است. به عبارت دیگر این کتاب را می توان ساخته و پرداخته خود سرویس انگلیس دانست.
شناسایی و شکار جاسوس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک