رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

رهبران غرب اسلام را نابود کنید، مسلمانان را از بین ببرید

رهبران غرب اسلام را نابود کنید، مسلمانان را از بین ببرید
امتیاز دهید
5 / 3.2
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.2
با 17 رای
مترجم: نشر توحید

از متن کتاب:
هر فردی که تاریخ روابط بین غرب و ملت های اسلامی را مطالعه می کند، خواهد دید غربی ها کینه شدیدی را بر علیه اسلام که تا سر حد جنون می رسد در دل دارند، این کینه با وحشت عمیقی از اسلام به شدیدترین وجه در روحیه اروپاییان وجود دارد. ما از این کینه و آن ترس و وحشت تا جائیکه مربوط به احساسات فردی و شخصی باشد، به ما ارتباط ندارد. ولی در صورتیکه این دو عامل از مهمترین عوامل تبلور فرهنگ غربی در مقابل ملت های اسلامی در زمینه های سیاسی و اقتصادی بوده باشد، در این صورت برخورد ما به طور اصولی با آن تغییر می کند.
سخنان و اظهارات حکام غرب بهترین گواهی در این زمینه می باشد، لذا مشاهده می کنیم که فرهنگ غربی با کلیه تشعبات قومی و رنگهای سیاسی در مقابله با اسلام یکی است. آنها همگی کوشش می کنند اسلام را نابود کنند و وجود ملت های مسلمان را با قساوت هرچه بیشتر تسویه نمایند. در جنگهای صلیبی خطرناک متحدا کوشش کردند اسلام را درهم کوبند ولی میلیونها ارتش و سپاهی چون به سرزمین های اسلامی حمله نموده با شکست مواجه شدند، پس از این شکست مجددا با برنامه ریزی و نقشه آماده می شوند تا با ارتش و تجهیزات و تسلیحات امروزی و افکار جدید مجددا به قصد نابودی اسلام به مسلمین یورش آورند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/11/16
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رهبران غرب اسلام را نابود کنید، مسلمانان را از بین ببرید

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رهبران غرب اسلام را نابود کنید، مسلمانان را از بین ببرید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک