رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مدیریت انتخابات
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 6 رای
از مقدمه کتاب:
انتخابات در ایران در اشکال و اندازه های مختلف ظاهر می شود، از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در حوزه گسترده کشوری گرفته تا مبارزات محلی برای شرکت در شورایاری ها. و از صرف هزینه های میلیونی در سطح ملی تا هزینه های ناچیز برنده شدن در انتخابات محلی. البته ادراک و انتظارات مردم نقش مهمی در انتخابات بازی می کند. انتخابات یک بازی برد و باخت است. باید به کمک مشاوران سیاسی ورزیده به مبارزان انتخاباتی نظم و جهت و داد. هر نامزد باید مسابقه را برحسب معیارهای خود تعریف کند، نه معیارهای رقبا، یا رسانه ها یا اشخاص سوم. لازم است مسائل به خوبی تحلیل شوند و پیام مناسبی به مردم در آن رابطه داده شود، و اینکه چرا حل آن مسائل از طریق پیروزی انتخاباتی فرد یا گروه خاص ممکن است.
مبارزات انتخاباتی خسته کننده است. و فشار روحی و جسمانی زیادی را بر نامزدهای انتخاباتی وارد می کند. کارکنان ستادهای انتخاباتی و به خصوص مدیران انتخاباتی باید بیشترین فشار روحی را تحمل کنند. یک مدیر انتخاباتی باید خوشبینانه در نقش روانشناس و دستیار نامزد انتخاباتی ظاهر شود...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/07/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مدیریت انتخابات

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مدیریت انتخابات
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک