رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مناسبات اهل بیت با ایرانیان
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم:
«گسترش مذهب تشیع در ایران و چگونگی گرایش ایرانیان به خاندان پیامبر علیهم‌السلام از مسائل مهمی است که همواره ذهن پژوهشگران را به خود معطوف داشته و از جانب مخالفان هم شبهاتی در این‌باره مطرح شده است.
گزارش‌های تاریخی بیانگر آن است که ایرانیان پس از پذیرش اسلام، در پی آشنایی با اهل‌بیت علیهم‌السلام، تعالیم اصیل اسلامی را از سرچشمه ‌اصلی گرفتند و با گرایش به آنان مذهب تشیع را پذیرفتند، این کتاب با عنوان مناسبات اهل‌بیت علیهم‌السلام با ایرانیان می‌کوشد این مهم را در عصر حضور ائمه علیهم‌السلام بررسی و تبیین نماید.»
کتاب «مناسبات اهل بیت (ع) با ایرانیان» از مقدمه و فصل‌هایی با عناوین «کلیات»، «مناسبات پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله و ایرانیان»، «راه‌های آشنایی ایرانیان با اهل بیت علیهم‌السلام»، «پراکندگی جغرافیایی پیروان ایرانی اهل بیت علیهم‌السلام» و «مناسبات امام علی علیه‌السلام و ایرانیان» تشکیل شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/03/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مناسبات اهل بیت با ایرانیان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مناسبات اهل بیت با ایرانیان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک