رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

نویسندگی برای مطبوعات و رسانه های الکترونیک

نویسندگی برای مطبوعات و رسانه های الکترونیک
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 5 رای
از پیشگفتار کتاب:
در سال 1989 که کتاب نویسندگی برای مطبوعات را خواندم، سه سال بود که در جایگاه مدرس روزنامه نگاری کار می کردم. این کتاب یکی از نخستین کتابهایی بود که در زمینه سازوکار و فوت و فن روزنامه نگاری و اطلاع رسانی در بریتانیا منتشر شده بود و بی نهایت مایه شادمانی و آرامش من شد. البته می دانستم چطور درباره ایده ای بازار گرمی کنم و مقاله و گزارش نویسی درباره اش بنویسم. این مهارت را به تدریج و بر اثر تجربه به دست آورده بودم. هِنِسی نظریه ای را که در پس این مهارت ها وجود دارد، به من ارزانی کرد. وی هنر و استادی مرا در این عرصه افزایش داد و به قطعات و بخش های قابل کنترل تقسیم کرد. گفتن ندارد که ارائه این مهارتها به کسانیکه برای بالا رفتن از نخستین پله نردبان روزنامه نگاری بی قراری میکنند، آسانتر شده است. کتاب هِنِسی از آزمایش زمان سربلند بیرون آمده است. کتابهای دیگر بر جنبه هایی از نگارش مقاله و گزارش تاکید کرده اند، اما این کتاب همه چیز را دربرمی گیرد. از برقرار کردن ارتباطات شغلی و گزارش های جهت دار گرفته تا گردآوری داده ها، منابع مصاحبه، ساخت بندی و نگارش.
کتابی که در دست دارید، برای مدرسان حوزه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه ها و دانشجویان این رشته منبع ارزشمندی است و به کار همه مطبوعاتی هایی می آید که دوست دارند مهارتشان را افزایش دهند و بازارهای تازه ای برای اطلاع رسانی و روزنامه نگاری آزاد ایجاد کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/07/19
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نویسندگی برای مطبوعات و رسانه های الکترونیک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
نویسندگی برای مطبوعات و رسانه های الکترونیک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک