رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
بدشانسی و دردسر
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
✔️ در ارتفاع سه هزار پایی صحرای کالیفرنیا مردی را از هلیکوپتر به پایین پرت می‌کنند... و جک ریچر ناگهان در بطن توطئه‌ای که برای قتل دوستان قدیمی‌اش ترتیب داده شده قرار می‌گیرد. ریچر نه تلفنی دارد، نه آدرسی، نه هیچ راه ارتباطی. اما زنی به نام فرانسیس نیگلی، از اعضای واحد ارتشی سابق او، با استفاده از یک پیغام رمزی که فقط برای هشت عضو برگزیدة گروهشان قابل فهم است پیدایش می‌کند و او را در جریان قتل هولناک یکی از افرادشان می‌گذارد. طولی نمی‌کشد که آن‌ها از ناپدید شدن دو نفر دیگر از دوستانشان باخبر می‌شوند. ولی ریچر تسلیم نمی‌شود... چون در دنیایی پر از بدشانسی و دردسر، وقتی کسی جک ریچر و گروهش را هدف قرار می‌دهد، باید منتظر عواقب آن باشد.

«بدشانسی و دردسر» یازدهمین کتاب از مجموعه داستان‌های جک ریچر به قلم لی چایلد است؛ مجموعه‌ای که بیش از 100 میلیون نسخه از آن به ارزش یک میلیارد دلار به فروش رفته و به 45 زبان زندة دنیا ترجمه شده است. «بدشانسی و دردسر» در سال 2007 به چاپ رسید و برای نویسنده‌اش نامزدی جایزة آنتونی در بخش بهترین رمان سال و نامزدی جایزة بهترین جنایی‌نویس سال 2008 را به ارمغان آورد. این کتاب با همان منطق ساده و بی‌نقصی آغاز می‌شود که کل این مجموعه را تا این حد اعتیادآور ساخته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/11/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بدشانسی و دردسر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بدشانسی و دردسر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک