رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ارسطو : قدم اول
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 26 رای
نویسنده:
درباره:
ارسطو
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 26 رای
در این کتاب سعی شده است در قالب تصاویر کارتونی و با اشاره به وضعیت فکری و اجتماعی یونان قدیم، زندگی و آثار "ارسطو "و به ویژه اندیشه‌های وی در حوزه فلسفه، منطق، زیبایی شناسی اخلاق، حکومت و مانند آن، شرح و توصیف شود .گفتنی است ارسطو کودکی یتیم بود که به آتن رفت و در محضر افلاطون به کسب علم مشغول شد .پس از مرگ استاد، وی یکچند در شهرهای مختلف می‌زیست و عاقبت به مقدونیه رفت و تربیت اسکندر مقدونی بدو سپرده شد و در عهد جهانگیری اسکندر نیز همواره با او در ارتباط بود . آثار ارسطو بسیار متنوع و تقریبا شامل جمیع معارف و علوم یونانی (جز ریاضی) است و اصولا مشتمل بر منطقیات، طبیعیات، الهیات و خلقیات است که از آن جمله می‌توان به آثاری چون "فن شعر"، "فن خطابه"، "کتاب اخلاق"، "سیاست "و "مابعدالطبیعه "اشاره کرد .
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/07/19

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ارسطو : قدم اول

تعداد دیدگاه‌ها:
1
این سری کتابها بسیار جالب و آموزنده هستند ولی برای مطالعه عمومی توصیه میگردد چون هرکدام از این بزرگان کتابهای متعدد و تخصصی دارند اگر در کار تحقیقاتی به این کتاب ها بسنده گردد مطمعنا خیلی مطالب در سطح باقی خواهد ماند
ارسطو : قدم اول
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک