رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

درخت تناور کویر: یادواره ابوالفضل ساغر یغمایی؛ مجموعه مقالات درباره تحقیقات ایرانی و خور شناسی

درخت تناور کویر: یادواره ابوالفضل ساغر یغمایی؛ مجموعه مقالات درباره تحقیقات ایرانی و خور شناسی
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 8 رای
به کوشش: سیدمرتضی آل داود

مجموعه حاضر به منظور بزرگداشت و ارج نهادن به زحمات انسان دوستانه ابوالفضل ساغر یغمایی در منطقه خور و بیابانک، تهیه شده و حاوی مقالاتی است در زمینه ایران شناسی و خود شناسی که به نامبرده تقدیم شده است. مقالات از این قرارند: یاد یار و دیار "حبیب یغمایی"؛ ساغر یغمایی مرد ایثارگر/ دکتر محمدرضا جلالی نائینی؛ خورشید می ز مشرق ساغر/ دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی؛ از آبادی‌های ساحل زاینده رود تا آبادی‌های کناره کویر/ ایرج افشار؛ سفری به زادگاهم/ محمد معلم؛ مواجب رسمی یغما و فرزندانش از دستگاه دولتی عهد قاجار/ سید علی آل داود؛ تاریخچه آموزش و پرورش خور و بیابانک/ عبدالکریم حکمت یغمایی؛ از خانه تا بهشت/ دکتر مرتضی هنری؛ مراسم عزاداری در خور/ احمد امینی؛ طب، طبابت و بهداشت در ایران و خور/ مجتبی یغمایی؛ یغمای جندقی، آزاده نوآور قرن سیزدهم/ محمد میرزادی؛ یاریگری/ لسان الحق طباطبایی؛ حجه الاسلام فاطمی، روحانی پیشین خور/ ابوالحسن حکمت موسوی؛ من، هم کویر را می‌شناسم و هم ساغر را/ مسعود سعید وزیری؛ گویش خودی را دریابیم/ دکتر شهاب الدین طباطبایی؛ دیدار با استاد نقاش شیرازی/ دکتر محمد رضا خراباتی؛ بدایع السمر فی وقایع السفر/ سید مرتضی آل داود؛ اشعاری از محمد شایگان، اسماعیل امین، حسین یغمایی، محمد علی امامی نائینی. در پایان عکس‌هایی از ساغر یغمایی چاپ شده است. این کتاب به اهتمام مرتضی آل داود در سال 1383 توسط انتشارات مگستان در 1500 نسخه منتشر شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/02/31
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درخت تناور کویر: یادواره ابوالفضل ساغر یغمایی؛ مجموعه مقالات درباره تحقیقات ایرانی و خور شناسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درخت تناور کویر: یادواره ابوالفضل ساغر یغمایی؛ مجموعه مقالات درباره تحقیقات ایرانی و خور شناسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک