رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دختری که به نان بی احترامی کرد
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
مترجم:
آرزو رمضانی
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
گردآوری و بازنویسی: علی محمدپور

کتاب مصوّر حاضر، از سری «قصه‌های دوست داشتنی»‌ است که به سبک کودکانه و ساده و برای گروه سنّی (ب) تدوین شده است. هدف از نگارش این کتاب‌ها، آشنایی مخاطبان با داستان‌های افسانه‌ای ملّت‌های مختلف است.
در این داستان می‌خوانیم: «اینگر»، دختر خودخواه و مغروری است که هیچ دوستی ندارد و حیوانات و حشرات کوچک را اذیت می‌کند. «اینگر» با تکه‌ای نان که بانوی خانه‌ای که در آن کار می‌کند به او داده، به طرف روستا راه می‌افتد، امّا با دیدن ظاهر فقیر مادرش خجالت می‌کشد و جلو نمی‌رود. «اینگر» موقع بازگشت، برای این که کفش‌هایش گلی نشوند، نان را زیر پایش می‌گذارد و با این کار اشتباه،‌ گرفتار سختی زیادی می‌شود. سرانجام، به دلیل گریه‌هاهی مادرش، او تبدیل به یک پرنده می‌شود و خداوند فرصت جبران اشتباهاتش را به او می‌دهد. پیام داستان سپاس‌گزاری از نعمت‌های الهی، قدردانی از مادر و پدر و پرهیز از غرور و تکبّر است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نهال
نهال
1395/05/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دختری که به نان بی احترامی کرد

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دختری که به نان بی احترامی کرد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک