رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
معارف القرآن - جلد 13
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 18 رای
از مشروح ترین تفاسیر اهل سنت

تفسیر “معارف القرآن” (در ۱۴ مجلد)، شاهکار قلم توانمند عالم فرزانه و نامدار؛ جناب مولانا محمد شفیع (رحمه الله) است که در کتابخانه اردو از قبولیت و جایگاه ویژهای برخوردار شده است.
از جمله ویژگیهایی که این تفسیر را برای ترجمه به زبانهای دیگر منجمله فارسی کاندید کرده است:
در عین حالیکه راه گشایی است برای حل مسائل و قضایای زنده روز، و راهنمایی است گویا برای نسلهای نوین جامعه، اسلوب و شیوه گفتمان آن عموم مسلمانان را مد نظر داشته، برای همه اقشار جامعه قابل فهم میباشد.
نویسنده توانمند این تفسیر با همان شیوایی و روشنی که به مباحث تفسیری برای فهم بیشتر قرآن کریم انگشت گذاشته، به قضایای فقهی و احکام برگرفته از کلام الله مجید نیز توجه خاصی مبذول داشته است.
اضافه بر این پژوهشهای تاریخی مربوط به جغرافیای قرآنی را نیز در تفسیر خود بیان داشته، با افکار باطله و مذاهب ساختگی دست به گریبان شده، چهره از حقیقت آنها برکشیده، سیمای زیبای قرآن کریم در روشنگری واقعیتها را جلوهگر نموده است. امید است این تفسیر همانگونه که در جهان اردو مورد قدردانی قرار گرفته، بتواند در کتابخانه فارسی ارجمند واقع شود.‬‬‬‬‬‬
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Araghi
Araghi
1395/03/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی معارف القرآن - جلد 13

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
معارف القرآن - جلد 13
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک