رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آشیانه اشراف
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
مترجم:
آبتین گلکار
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
✔️ تورگنیف رمان آشیانه ی اشراف را در چهل سالگی نوشت؛ رمانی کوتاه که افکار و احساسات او را در آغاز میانسالی بیان می کند. لاورتسکی، شخصیت اصلی داستان، صفات مشترکی با تورگنیف دارد. او نجیب زاده ای است که برای تحصیل به مسکو رفت و همان جا هم، در یک سالن تئاتر، شیفته ی دختر جوان زیبایی شد و با او ازدواج کرد. اما در سفری به پاریس از فریب و خیانت همسرش آگاه شد و دلشکسته به روسیه بازگشت و در املاک خانوادگی اش ساکن شد. لاورتسکی پس از بازگشت نیز مجذوب دختر جوان دیگری می شود.
آشیانه ی اشراف درباره ی شخصیت هایی است که در سال های قرن هجدهم و نوزدهم در روسیه به «آدم زیادی» معروف بودند؛ اشراف زاده هایی تحصیل کرده و باسواد که سودی به جامعه نمی رسانند و کار و فعالیتی ندارند.

از متن کتاب:
تصمیم را گرفته‌ام. همه‌چیز تمام شده، زندگی مشترک من با شما تمام شده. از همه چیز خبر دارم، از گناهان خودم، از گناهان دیگران، از این که پدرجان چطور ما را ثروتمند کرد، کفاره همه این‌ها را باید با دعا داد. درمانده‌ام، دلم می‌خواهد خود را تا ابد جایی محبوس کنم، سد راهم نشوید وگرنه تنها خواهم رفت...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1395/02/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آشیانه اشراف

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آشیانه اشراف
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک