رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آشنایی با کشورهای جهان: عربستان
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 23 رای
امتیاز دهید
5 / 3.7
با 23 رای
عربستان با نام رسمی پادشاهی عربستان سعودی بزرگترین کشور در باختر آسیاست. این کشور که بخش عمدهٔ شبه جزیرهٔ عربستان را در بر گرفته‌است، از شمال با عراق، اردن و کویت، از سوی خاور با امارات متحدهٔ عربی، قطر و خلیج فارس، از جنوب خاوری با عمان، از سوی جنوب با یمن و از سوی باختر با دریای سرخ هم‌مرز است. جایگاه‌های مهم دینی مسلمانان هم‌چون کعبه، قبرستان بقیع، مسجد پیامبر و آرامگاه پیامبر اسلام در این کشور جای دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1395/02/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آشنایی با کشورهای جهان: عربستان

تعداد دیدگاه‌ها:
2
درود بر شما
PV تان را بررسی کنید، در آن جا کتابی در این باره به شما شناسانده ام؛ اگر پرسشی هم دارید در آنجا بفرمایید اگر بدانم پاسخ دهم بخش PV ام را برای شما باز نموده‌ام
درود بانو جرمیا گرامی،
من نیاز به کمک درباره یک مورد تاریخی داشتم تا جواب یک ضد ایرانی را بدهم ولی متاسفانه نتوانستم به شما پیغام خصوصی بدهم و مجبور شدم اینجا کامنت بگذارم. نیاز به اطلاعات کاملی دارم که فکر می کنم شما بتوانید کمک کنید. موضوع درباره حجاب، هخامنشیان، اسلام هست. لطفا به من پیام خصوصی دهید تا از شما بپرسم. لطف می کنید. با عرض معذرت که اینجا کامنتی نامربوط گذاشتم. لطفا بعد از اینکه بانوی جرمیا دیدند این کامنت توسط مدیر پاک شود. باز هم عذرخواهی می کنم ولی مجبور شدم.
آشنایی با کشورهای جهان: عربستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک