رسته‌ها
زنان کوچک
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 22 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 22 رای
✔️ ک‍ت‍اب‌ ح‍اض‍ر از روی‌ ف‍ی‍ل‍م‌ س‍ی‍ن‍م‍ائ‍ی‌ ک‍ه‌ از روی‌ ه‍م‍ی‍ن‌ ک‍ت‍اب‌ و ن‍م‍ای‍ش‍ن‍ام‍ه‌ ت‍وس‍ط راب‍ی‍ن‌ س‍وی‍ک‍ورد ت‍ه‍ی‍ه‌ ش‍ده‌ ت‍وس‍ط لال‍ور ب‍ه‌ رش‍ت‍ه‌ ت‍ح‍ری‍ر درآم‍ده‌ اس‍ت‌

زنان کوچک نام رمان بلندی از لوییزا می الکات (زاده ۱۸۳۲، درگذشت ۱۸۸۸)، نویسنده آمریکایی است .داستان در مورد زندگی ۴ خواهر -مگ، جو، بت و ایمی مارچ- است که با الهام از زندگی واقعی نویسنده با سه خواهرش نوشته شده‌است. دخترها در غیاب پدرشان آقای مارچ ، که به عنوان کشیش به جنگ رفته است ( جنگ های داخلی آمریکا ) با انواع و اقسام ناملایمات زندگی و فقر رو به رو هستند . ولی به یاری عشق و راهنمایی مادرانه خانم مارچ ، نه تنها به این ناملایمات فائق می آیند ، بلکه از تفریحات و سرگرمیهای ساده و کوچک خود نهایت لذت را می برند….
زنان کوچک داستانی است که به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و موفق شده‌است از میان مرزهای فرهنگی و مذهبی عبور کند. اقتباسی از این داستان در اپرا، باله، برنامه‌های تلویزیونی، هالیوود، بالیوود و انیمه‌های ژاپنی استفاده شده‌است. جلد اول، زنان کوچک، به اندازه‌ای موفق بود که نوشتن جلد دوم، همسران خوب را موجب شد که به اندازه جلد اول موفق بود. چاپ کتاب در یک نسخه اول بار در سال ۱۸۸۰ با عنوان زنان کوچک انجام شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
183
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1395/10/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زنان کوچک

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
2 مگابایت
زنان کوچک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک