رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
گرگم به هوای خودم
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 8 رای
مجموعه شعر "گرگم به هوای خودم" حاصل فعالیتی ده‌ساله در میانه‌ی 1382 تا سال 92 می‌باشد؛ شعرهایی که برطبق ساز و کار چاپ‌و نشر در ایران می‌توانسته‌اند به زندگی کاغذی خود ادامه دهند. در گزینش شعرها به این مسئله فکر شده است چرا که رگ متنْ زیر تیغ سانسور بریده می‌شود و سرآخر، اثر می‌میرد. همین‌طور مؤلف در چینش شعرها به روند ده‌ساله نظرداشته و شعرها را برطبق سال تولید/تولد در صفحه‌بندی کتاب لحاظ کرده است، از این‌رو مخاطبِ این‌مجموعه بی‌تردید با نوعی انسجام در بافت‌و ساخت‌و زبان و حتا رویکرد مشخص به فلان‌و بهمان جریان شعری، مواجه نخواهد بود. این شعرها حاصل پروسه‌ی پرسه‌گردی‌ست؛ پرسه‌ی یک‌سوژه میان نسبت‌اش با نیروهای متنافر و متعدد.
کتاب "گرگم به هوای خودم" در نخستین جایزه شعر احمد شاملو (آذرماه 94) در میان 22 اثر برتر در مرحله ی نخست داوری قرارگرفت.
داوران مرحله ی اول این جایزه ی مستقل از بین 159 کتاب شعر منتشرشده در سال 1393، 22 اثر را شایسته ی راه یافتن به مرحله ی دوم تشخیص دادند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
bieldorado
bieldorado
1394/12/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گرگم به هوای خودم

تعداد دیدگاه‌ها:
1
من
زخم بسترم
سالهاست در تنت خوابیده ام.
دوستان برای دانلود کتاب، کافی است روی گزینه ی «دریافت» و یا گزینه ی «دریافت در موبایل» کلیک کنید. ظاهرا هیچ مشکلی برای دانلودش وجود نداره.
گرگم به هوای خودم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک