رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خاطره ها
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
در زمستان سال 1328 در روستای " شهرک " به دنیا آمده ودر چهار سالگی قرآن را فراگرفت تا ده سالگی چوپانی و قالیبافی و د رکارهای کشاورزی در کنار پدر بوده پدرش از معتمدین روستا و مورداحترام همه بود ، ششم ابتدائی را بطور متفرقه در عرض سه سال با عنوان شاگرد اول تمام کرد ،
از پائیز 1341 بنا به توصیه اهالی روستا و موافقت پدرش به فراگیری علوم دینی راهی حوزه های علمیه تبریز ،قم و تهران شد و به طلبگی پرداخت ، در هیجده سالگی ملبّس به لباس روحانی گردید این شیخ 18 ساله بارها توسط اداره اطلاعات ساواک بازداشت و منع منبر گردید . در این مدت از مبارزه با بی عدالتی، جهل ،خرافه و آگاه کردن مردم لذت می برد و بالاخره در سال 1352 لباس روحانیت را کنار و به خدمت فرا خوانده شد .
شاعر پر شور مؤسس دهها تعاونی مسکن و مصرف ، سندیکا و انجمن صنفی و ادبی بوده و هست . از بنیان گذاران و عضو فعال و هیئت مدیره (( شاعرلر و یازیچیلار جمعیتی )) در اوایل انقلاب در تبریز و انجمن ادبی صابر ، نظامی ، و عضو فعال در انجمنهای حافظ فضولی ، فردوسی خوانی ، انجمن ادبی تبریز ، مثنوی خوانی ، ساز و سؤز و ………. می باشد .
شهرک ، تحمل و سختیها در موطن خویش را بر اقامت در خارج ترجیح داده است . در زندگی خصوصی ، اجتماعی از افراط و تفریط به دور بوده و حتی لب به سیگار و دخانیات نزده است .
به یاد گیری بیشتر از یاد دهی علاقه مند می باشد . گر چه از طرف بعضی از دوستان مورد بی مهری قرار گرفته اما همیشه رقیب و مخالفانش را دوست میدارد ، از تهمت و افترا به دیگران شدیداً به دور است ،
نفرتش از گناه است نه گناهکار از انحراف است نه منحرف .
آنچه در مورد قهرمانان شعر سروده در مورد خودش نیز صادق است ( صفرخان ، کریم کفاش ، رضا نباتی و …..) عشق به صلح و آزادی بشریت احترام به تمامی باورها و باورمندان .
شهرک ، معتقد است شعر وسیله ارتباطی است در شعرهایش بازبانی ساده و شیرین توانسته با خلق خود ارتباط برقرار نماید . شهرک علاوه بر دهها مقاله و شعر مطبوعاتی ، 5 اثر ماندگار چاپ شده با عنوان های 1- حدیث عشق (عشق حدیثی) 2- بهاریم گل 3-آی جان آی جان 4- دالدان آتیلان داش 5-خاطره ها و آثاری که در دست اقدام به چاپ ((بوق)) ، ((تودیع)) ، ((مثنوی)) و ...... است.
شهرک تبحری خاصی درشعر طنز داردواغلب شعر های طنز اودرزمینه مسائل اجتماعی وفرهنگی می باشد..
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
el danize
el danize
1394/11/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاطره ها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خاطره ها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک