رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
پاسداشت حقیقت
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 175 رای
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 175 رای
نویسندگان: عباس سلیمی نمین - مسعود رضائی


نقد درون‏ ساختارى «خاطرات آیت ‏الله منتظرى»

قسمت های از متن کتاب:
»سیدمهدى هاشمى« و مسائل مربوط به وى، مهمترین موضوعى به شمار مى‏آید که موجب فاصله گرفتن آیت‏الله منتظرى از حضرت امام و در نهایت قرار گرفتن روبروى ایشان شد. از طرفى با تأمل در متن این خاطرات، بخوبى مى‏توان دریافت که هدف اصلى از نگارش آن نیز چیزى جز اثبات حقانیت آیت‏الله منتظرى در ماجراى دفاع از سیدمهدى در همه مراحل نیست. البته هرچند مهدى هاشمى در سال 66 به مجازات اعمال و کردار خویش رسید اما دامنه ماجراى او همچنان ادامه داشت و آیت‏الله منتظرى در واکنش به قاطعیت حضرت امام در برخورد با انحرافات سید مهدى، دست به موضعگیریها و رفتارها و عملکردهایى لجاج‏گونه زد که براى حضرت امام راهى جز کنار گذاشتن ایشان باقى نماند.
تقدیم به او که اسلام را حیاتى تازه و ملل اسلامى را اعتبارى نو بخشید
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
baranbahari2001
baranbahari2001
1388/10/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پاسداشت حقیقت

تعداد دیدگاه‌ها:
6
اخلاق حرفه ای اقتضا دارد که ایتدا متن کتاب خاطرات آیت الله العظمی منتظری در سایت به اشتراک گذاشته شود و سپس نقد آن منتشر گردد.
به مدیران محترم سایت پیشنهاد می کنم خاطرات این مرجع تقلید فقید نیز در سایت درج گردد. سایت آیت الله منتظری خاطرات ایشان را به رایگان در دسترس عموم قرار داده است
هنوز نخوندمش نمي تونم پيش داوري كنم
کتاب پاسداشت حقیقت عالی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!18-)8-)
:-)
با تشکر
پاسداشت حقیقت
چاپ پنجم؟
مقدمه را خوندم جالبه......
تا چه اندازه حقیقت .........
چرا بجز سایت آیت‏الله منتظرىو ناگفته‌های رفسنجانی از آغاز اختلاف آیت‌الله منتظری با امام بقیه سایتها را نمیشه مشاهده کرد؟
بخونیم تا ببینیم.
انگار ما تو این مملکت نبودیم.........
خاطرات منتظری که خود جدا از تنها نگارش حوادث فردی ایشان بود نشان دهنده چگونگی برخورد این نظام دیکتاتوری دینی فاشیستی باطرز دیدگاه های درون حزبی خود بود که هر دگر اندیشی در مورد زمام و چوگونگی حوکمت داری را نیز قابل تحمل نمی دید باید نقد جالبی باشه یعنی امیدوارم
پاسداشت حقیقت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک