رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
عوامل جذابیت سخنان مولوی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 172 رای
درباره:
مولوی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 172 رای
هنگامی که مقاله‏ای را درباره‏ی عوامل جذابیت سخنان مولوی برای سخنرانی در انجمن اسلامی حکمت و فلسفه آماده می‏کردم، با سابقه‏ی ذهنی که پیرامون مطلب بسیار باعظمت و سازنده‏ی مولوی از یک طرف، و اشتباهات قابل نقد وی از طرف دیگر داشتم، مسأله‏ی مهمی مرا به خود جلب کرد و آن این بود که تا جایی که بتوانم، فراز و نشیب‏های سخنان مولوی را در یک تألیف مستقل مطرح کنم و برای فهم دقیق‏تر درباره‏ی شخصیت مولوی و آثار وی، با بیان صریح وارد عمل شوم و از خداوند سبحان برای انجام این مهم یاری طلبیدم. به امید آن که بتوانیم در این مسیر گامی برداریم، از بعضی دوستان خواهش کردم همه‏ی مجلّدات تفسیر و نقد و تحلیل مثنوی را بررسی کرده و مواردی را که به نظر این‏جانب مورد نقد قرار گرفته است، استخراج نموده و یادداشت کنند. پس از بررسی مجلّدات تفسیر مثنوی، در حدود هشتاد مورد قابل نقد در سخنان مولوی به دست آمد که این‏جانب، با مراعات عفت قلم درباره‏ی این شخصیت بزرگ، آن‏ها را مطرح کردم.


وس‍س‍ه‌ ت‍دوی‍ن‌ و ن‍ش‍ر آث‍ار ع‍لام‍ه‌ ج‍ع‍ف‍ری‌‏‫، 1388
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
baranziba
baranziba
1388/10/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عوامل جذابیت سخنان مولوی

تعداد دیدگاه‌ها:
6
چرا باید من جوون از این مطالب محروم بمونم!
اقاجون من اگه خیلی هنر کنم پولم به خرید کتابای دانشگاهیم برسه که نمیرسه!
یه خورده هم بفکر ماها باشید دیگه !:((:((:((
شايد لازم باشه كه يادآوري كنم درج ديدگاه امتيازي براي كاربر در پي نخواهد داشت.
عالیست هنگامی که مقاله‏ای را درباره‏ی عوامل جذابیت سخنان مولوی برای سخنرانی در انجمن اسلامی حکمت و فلسفه آماده می‏کردم، با سابقه‏ی ذهنی که پیرامون مطلب بسیار باعظمت و سازنده‏ی مولوی از یک طرف، و اشتباهات قابل نقد وی از طرف دیگر داشتم، مسأله‏ی مهمی مرا به خود جلب کرد و آن این بود که تا جایی که بتوانم، فراز و نشیب‏های سخنان مولوی را در یک تألیف مستقل مطرح کنم و برای فهم دقیق‏تر درباره‏ی شخصیت مولوی و آثار وی، با بیان صریح وارد عمل شوم و از خداوند سبحان برای انجام این مهم یاری طلبیدم. به امید آن که بتوانیم در این مسیر گامی برداریم، از بعضی دوستان خواهش کردم همه‏ی مجلّدات تفسیر و نقد و تحلیل مثنوی را بررسی کرده و مواردی را که به نظر این‏جانب مورد نقد قرار گرفته است، استخراج نموده و یادداشت کنند. پس از بررسی مجلّدات تفسیر مثنوی، در حدود هشتاد مورد قابل نقد در سخنان مولوی به دست آمد که این‏جانب، با مراعات عفت قلم درباره‏ی این شخصیت بزرگ، آن‏ها را مطرح کردم.
عوامل جذابیت سخنان مولوی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک