رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

راه جوان ماندن با غذا و دواهای گیاهی

راه جوان ماندن با غذا و دواهای گیاهی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 18 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 18 رای
477 صفحه

گرچه ما امروز در جهانی زندگی می کنیم که دست تبهکارانه انسان نماهای استکباری، شب روزی نمی گذارد که انسانهای محروم و بی گناهی را به خاک و خون می کشد، و مخصوصاً در قرن اخیر میلیونها زن و کودک در خواب و بیداری، در شهر و روستا، در بیان و مزرعه، بوسیله سلاحهای مخرب جنگی، جان و جوانی و سلامت خویش را از دست داده اند و معلول و مصدوم و ناتوان و زمین گیر شده اند.
در عین حال، این موضوع مهم را نیز نباید مورد غفلت قرار داد، که، عقل سالم در بدن سالم است و این حقیقت را علم و تجربه هم به اثبات رسانده و آنهائی هم که از نعمت گران قیمت سلامت و تندرستی بر خوردار بوده اند، هم خود له کار فعالیت موفق بوده و هم توانسته اند در مراحل مختلف تربیتی، خدماتی و فرهنگی، برای دیگران، نقش مؤثری داشته باشند.
بدین لحاظ، مطالعه، بررسی و چاره جوئی برای بدست آوردن تندرستی و سلامتی و حفظ و حراست از آن، یکی از وظایف اجتناب ناپذیر هر یک از ما می باشد، و برای انجام این مسئولیت، می بایست کوشش مؤثر بکارگیریم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1395/09/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راه جوان ماندن با غذا و دواهای گیاهی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راه جوان ماندن با غذا و دواهای گیاهی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک