رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

لطایف الطوایف: لطیفه های فارسی - قرن 10 ه.ق

لطایف الطوایف: لطیفه های فارسی - قرن 10 ه.ق
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 6 رای
لطایف‌الطوایف کتابی است به زبان فارسی در سبک ادبیات داستانی نوشته فخرالدین علی صفی از نویسندگان قرن دهم هجری. در این کتاب وی به بیان نکته‌های لطیف در میان مردم جامعه پرداخته است.
این کتاب ۱۰۲ فصل دارد و درونمایه‌های حکایت‌ها این کتاب به چهار دسته کلی تقسیم شده است: درونمایه سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، دینی، مذهبی و هنری. از کل موضوعات کتاب، ۳۰۱ مورد در حیطه مسائل سیاسی و اجتماعی است که از میان ۱۳۰ مورد تنها به شاهان و حاکمان و مسائل مربوط به حکومت اختصاص دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
simin
simin
1394/05/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی لطایف الطوایف: لطیفه های فارسی - قرن 10 ه.ق

تعداد دیدگاه‌ها:
1
لطایف الطوایف در قرن یازدهم منتشر شده و مالک آن نویسنده آن فخر الدین علی صفی و مالک ترجمه آن مترجم است، لذا مترجم اخیر فقط مالکیت همین نسخه را دارد، که البته آن را هم قانونا ندارد و مترجم کتاب در هیچ جای جهان مالک معنوی کتاب نیست و به شرح ایضا و اشّد به دلیل نبود مالکیت معنوی مترجم فقط مالک همان نسخه ای است که در خانه دارد و هر نوع ادعای دیگر توسط ناشر یا مولف غیر قانونی است. علی ایحال، کتابناک می تواند ترجمه های پیشین که شامل تر و کامل تر است برای نشر آزاد منتشر کند، من نسخه ای از ترجمه پیشین را دارم که کوشش می کنم آماده کنم و برایتان بفرشتم
لطایف الطوایف: لطیفه های فارسی - قرن 10 ه.ق
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک