رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سلامت زنان
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 13 رای
زنان محور سلامت خانواده محسوب می شوند و علاوه بر مدیریت سلامت اعضاء خانواده، الگوی اصلی آموزش و ترویج شیوه زندگی سالم به نسل بعدی می باشند پیشرفت جامعه در گرو سلامت خانواده‌ها و سلامت خانواده‌ها وابسته به سلامت زنان است.
درک این مسأله که این عبارات تا چه حد درست و صادقند، کار سختی نیست. کافی است چشمانتان را ببندید و جامعه‌ای را تصور کنید که نیمی از جمعیت آن ناتوان و آسیب پذیر است. کودکان، ضعف را از مادرانشان به ارث برده‌اند. معلولیت در خانواده‌ها چیز کمیابی نیست و لااقل نیمی از نیروی اقتصادی جامعه از گردونه فعالیت خارج شده‌اند، یا در حد و اندازه‌های خود نیستند.
بطور معمول مدیریت و برنامه ریزی سلامت خانواده از واکسیناسیون کودکان گرفته تا تغذیه نوجوانان و کاستن از استرسهای بزرگترها و ارائه خدمات به سالمندان را زنان خانواده به عهده دارند .همچنین سلامت تغذیه از مزرعه تا تعیین نوع و تنوع سفره غذایی خانواده نیز معمولا عرصه تصمیم گیری بانوان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/09/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سلامت زنان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سلامت زنان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک