رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
گیاهان دارویی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 69 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 69 رای
کتاب گیاهان داروئی پروفسور هانس فلوک راهنمای صدو پنجاه گیاه داروئی اروپاست، هر گیاه همراه با تصویر کامل شرح داده شده است. اطلاعات داده شده درباره هر گیاه برحسب عناوینی هم چون شرح، قسمت مورد استفاده، زیستگاه و گرد آوری، ترکیبات واثر، و مصرف تنظیم شده است. گیاهان دارویی به عنوان مکمل دارویی به صور داروهای خام، داروهای فرآوری، ادویه‌جات، عطرها و غذا دارو تحول عظیمی را در پزشکی، صنعت و کشاورزی به وجود آورده است. بنابراین روش‌های بهینه تولید و هماهنگی عرضه محصولات با توجه به چگونگی نیاز مصرف کنندگان قابل توجه است. بدیهی است رعایت استانداردهای تولید محصولات دارویی به منظور استقبال عموم از مصرف گیاهان دارویی امری ضروری است.
گیاهان دارویی به عنوان یکی از مواهب الهی می‌باشند و چنان چه برنامه‌ریزی اصولی در شیوه تولید و بازاریابی آن صورت پذیرد، می‌تواند علاوه بر درمان بیماری‌ها، سبب ایجاد اشتغال مولد، جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مراتع و حفظ محیط زیست گردد. به دلیل ویژگی‌های خاص گیاهان دارویی مانند فسادپذیری، تولید فصلی و حجیم بودن، بازاریابی محصولات آن از حساسیت بالایی برخوردار است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/04/28
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی گیاهان دارویی

تعداد دیدگاه‌ها:
4
سلام
واقعا ممنون هستم خیلی خیلی عالی بود. تمام مشکلات تحقیق من ر حل کرد
سلام
واقعا کتاب عالی هست
ممنون از زحماتتون
با سلام از این گروه کتابها بیشتر ارائه دهید .متشکرم
گیاهان دارویی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک