رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کتابفروش دیوانه
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 35 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 35 رای
گردآورنده: م. حیدریان

✔️ داستانهای امروز افغانستان: (مجموعه نثر دری)

از پیشگفتار نویسنده:
آنچه در پیش رو دارید خرده کوششی ست که بخاطر هماهنگی و نزدیکی فرهنگ و زبان ما با همسایگان انجام گرفته است. اما این کوشش دستاورد و رنج نویسندگان وزحمت ناچیز تهیه کننده را هم به سادگی در دست شما می گذارد تا آنچه که شایسته برادری ست زبان و فرهنگمان را هر چه بیشتر بهم پیوند دهد. این خویشاوندی زبان فارسی دری شاید بتواند در آینده در کشورهای همسایه ما افغانستان و تاجیکستان گستردگی روابط را فراهم آورد.
...در پایان باید گفت همه این داستان ها در افغانستان دیروز اتفاق افتاده و هیچ وجه تشابهی در ایران امروز ندارد. همه قصه ها و مفاهیم آن، تاریخ و زمان خود را دربردارد و همه داستانها نشانی از غم اندوه ، یاس و ناامیدی، رنج و تعب و سوختن و ساختن با همه ستم ها و ستم کشی هاست که دیریست سیاهی آن بر سر ملت همسایه و ستم کشیده ما سنگینی می کند به امید روزی که ملت های ستم دیده سراسر جهان از یوغ بندگی هرچه ذلت آور است برهند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/02/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کتابفروش دیوانه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتابفروش دیوانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک