رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر در این باره اطلاعاتی دارید یا در مورد این اثر محق هستید، با ما تماس بگیرید.
قدرت ما زنان
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 5 رای
مترجم:
بیژن محمد
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 5 رای
خ‍ردم‍ن‍دی‌ه‍ا و راه‍ب‍رده‍ای م‍وف‍ق‌ت‍ری‍ن زن‍ان ج‍ه‍ان‌

از پیشگفتار نویسنده:
اینک زمانی بسیار مهم و حساس برای زنان جهان فرا رسیده است. اگرچه در حال حاضر تعداد زنانی که در مراکز مختلف مشغول کار هستند افزایش یافته و این امر در قرن بیست و یکم نیز به سیر صعودی خود ادامه خواهد داد اما ما زنان چه به لحاظ فردی و چه به شکل گروهی، نیازمند بسط و توسعه هر چه بیشتر نیروهای خویش و فراگیری راهکارهایی نوین در جهت غلبه ای موثر بر موانع موجود در مسیر زندگی خود هستیم. من این نکته را نه تنها بر مبنای تجربیات شخصی خود بیان می کنم بلکه نتیجه گفتگوهای بسیار من با زنان گوناگون نیز است. من بخش عمده ای از زندگی خود را در زمینه بازاریابی و فروش سپری نموده ام. متاسفانه در طول این دوران از زندگی و کار خود نتوانستم بزرگترین آرزوی قلبی خود را تحقق بخشم یعنی کمک به زنان در جهت به فعل در آوردن تواناییها و استعدادهای ذاتی و نهفته آنان.
من همیشه تضادی میان انجام کارهای روزمره و بی پایان خانه و آنچه که قلباً مایل به انجام آن بودم حس می کردم. اواخر هر هفته و در ساعات پایانی شب مطالبی، را درباره فشارهای عصبی و کم کردن وزن می نوشتم و قصد داشتم آنها را به صورت کتابی درآورم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1393/12/17

کتاب‌های مرتبط

مدیریت و درمان آسیب روانی
مدیریت و درمان آسیب روانی
0 امتیاز
از 0 رای
زنها چه میگویند؟!
زنها چه میگویند؟!
3 امتیاز
از 1 رای
تاریخچه بزک
تاریخچه بزک
3.7 امتیاز
از 6 رای
جنس دوم - جلد ۱
جنس دوم - جلد ۱
4.5 امتیاز
از 8 رای
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قدرت ما زنان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قدرت ما زنان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک