رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
داستان زندگی پیامبر: جنگ احد
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 17 رای
.
محمد (ص) در جنگ بدر بر قریش پیروز شد و اشراف قریش کشته شدند. از این رو فرزندان کشته شدگان دور هم جمع شدند و نزد ابوسفیان و بزرگان قوم رفتند و گفتند:
ای مردم قریش! محمد بهترین شما را به قتل رسانده است ما را یاری کنید تا با وی بجنگیم ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نهال
نهال
1393/10/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستان زندگی پیامبر: جنگ احد

تعداد دیدگاه‌ها:
1
هعععی ... یادش بخیر ... دقیق یادم نیست ولی فکر کنم این کتاب رو اول یا دوم دبستان که بودم خوندم . کتاب مال داداشم بود ولی چون اون هیچ وقت لای کتاباش رو باز نمی کرد ، من گرفتمش واسه خودم . بر عکس داداشم که همیشه با دوستاش توی کوچه و خیابون مشغول بازی بود و هیچ وقت تنهایی نمی پرید، من با هیچ کس دوست نمی شدم و فقط مینشستم توی خونه ، کلی کتاب می خوندم و واسه خودم خیالبافی می کردم . نتیجه این اخلاق مسخره ی من این شد که الان داداشم یه آدم کاملا موفق و اجتماعیه ولی من یک احمق متنفر از جامعه ام که هیچ کاریو نمی تونه درست انجام بده !
( نتیجه اخلاقی : بچه های عزیزم ، کتاب نخونید ! کتاب ها به هیچ دردی نمی خورن ! فقط برید بازی کنید و حال کنید ... )
یادمه اون زمان ، عاشق کتاب های در مورد انبیا و ائمه و داستان های قران و ... بودم . یه خروار از این کتابا داشتم ... آخه من اون روزا مثل الان ، یه ملحدِ کافرِ مرتدِ خبیثِ مهدور الدم نبودم ! :-) واقعا پسر خوب و با ایمانی بودم ...
دارم به این فکر می کنم که اون زمانی که یه بچه بودم و داشتم این کتابو با لذت و علاقه می خوندم ، حتی فکرش رو هم نمی کردم که هشت نه سال بعد ، قراره کلا چپ بشم و دین رو بریزم دور ...
داستان زندگی پیامبر: جنگ احد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک