رسته‌ها

دانستنی های زیست محیطی برای زنان

دانستنی های زیست محیطی برای زنان
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 171 رای
کتاب «دانستنی‌های زیست‌محیطی برای زنان» دومین جلد از مجموعه کتاب «دانستنی‌های زیست محیطی» است که برای سه گروه از مخاطبان (همه، زنان و زنان روستایی) تهیه شده است.کتاب‌های این مجموعه شامل دانستنی‌ها و اطلاعات ضروری درباره ی مسائل محیط‌زیستی به زبان ساده هستند و با پشتیبانی صندوق جمعیت ملل متحد تدوین شده است.

نویسندگان این مجموعه دولت، مردم و جامعه علمی را متولیان حفاظت از محیط‌زیست می‌دانند و بر این باورند که این کتاب‌ها موجب ارتباط میان این سه گروه و زمینه‌ساز رسیدن به توسعه پایدار و اهداف محیط‌زیستی خواهد شد.
نویسندگان کتاب معتقدند با توجه به نقشی کهزنان در خانواده و جامعه دارند مطالعه ی این کتاب ها سبب اثرگذاری بر فرهنگ، ارتقای دانش و تغییر رفتار افراد جامعه در زمینه مسایل محیط‌زیستی خواهد شد. کتاب شامل ۷ فصل صرفه‌جویی در مصرف آب، جلوگیری از آلودگی آب‌ها، آلودگی هوای داخل خانه، جمعیت و محیط‌زیست،بهداشت و محیط، آنچه باید به فرزندان خود بیاموزیم و مدیریت زباله در منزل است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
73
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sunland
sunland
1388/08/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دانستنی های زیست محیطی برای زنان

تعداد دیدگاه‌ها:
9
دانلود نمیشه که! لطفا باز کنید دانلود ها رو. :baaa:
دانلود نمیشه :((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:((:
این کتاب الان دانلود نمیشه ولی بعضی از دوستان دانلودش کردند . با توجه به افزایش بیماریهای زنان خواهش میکنم اجازه دانلودش رو بگیرید.
ممممممممممممممررررررررررررررررررسیییییییییییییییییی یک کلمه المانی است پس می گم ممنونم
دانستنی های زیست محیطی برای زنان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک