رسته‌ها

هندسه ترسیمی و رقومی سال ششم ریاضی نطام قدیم - سال 1345

هندسه ترسیمی و رقومی سال ششم ریاضی نطام قدیم - سال 1345
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 49 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 49 رای
این کتاب توسط اقایان موسی آذرنوش،احمد بیرشک،جهانگیر شمس آوری،عبدالغنی علیم مروستی،پروفسور تقی فاطمی،باقر نحوی و محسن هنر بخش نگارش یافته بود و بر طبق ماده 3 قانون کتابهای درسی برای تدریس در سال ششم ریاضی نظام قدیم برگزیده شده بود
در بین تمامی کتاب های دوره دبیرستان در رشته ریاضی نظام قدیم کتاب هندسه رقومی و ترسیمی شاید مشکل ترین درس بود. لیکن برای انان که دارای ذهنی خلاق و قدرت تجسم عالی بودند این کتاب یکی از پر خاطره ترین کتاب ها بود.
امروزه با استفاده از نرم افزار قدرتمند اتوکد در شرکت های طراحی و مهندسی که تمامی تعاریف و قضایای این کتاب گنجانده شده است می توان پیچیده ترین قطعات که دارای کار برد های فنی و مهندسی هستند طراحی کرد و یابرای ساخت انها قالب سازی کرد با استفاده از این دست اورد ها امکان سری سازی قطعات خودرو و دیگر قطعات فراهم است. به هر حال اکنون کسانی که با این قبیل مشاغل سر و کار دارند شاید این کتاب را مفید یابند.
در گذشته برای این درس و درس متمم ان (رسم فنی) دانش اموزان ناگذیر از خرید وسایل ترسیم مانند خط کش تی، شابلون پرگار کاغذ کالک و مداد bh بودند و چه بسا گم کردن مداد تراش و یا پاک کن می توانست دانش اموز را از تکمیل رسم خود باز دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
132
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khosro1952
khosro1952
1393/06/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هندسه ترسیمی و رقومی سال ششم ریاضی نطام قدیم - سال 1345

تعداد دیدگاه‌ها:
3
[quote='alifalakin']سلام و با تشکر
چرا کتابه دانلود نمی شوند. حدود 95 درص دانلود می شود وبعد با دادن پیغامی دانلود قطع می شود.
لطفا راهنمایی کنید.
[/quote]
با سلام
شاید اشکال در برنامه ای است که با ان می خواهید دانلود انجام دهید. اگر از برنامه internet download manager استفاده می کنید همین چند لحظه قبل من کتاب رو دانلود کردم و در ظرف مدت کمتر از 20 ثانیه کتاب با موفقیت دانلود شد. این برنامه را می توانی از اینترنت مجانی دانلود کنی و یا اینکه در مجموعه نرم افزار های گردو از فروشندگان تهیه کنی.
سلام و با تشکر
چرا کتابه دانلود نمی شوند. حدود 95 درص دانلود می شود وبعد با دادن پیغامی دانلود قطع می شود.
لطفا راهنمایی کنید.
جای این کتاب امروزه خالی است البته مطالب مهمتر هم کمتر توجه می شود . با دانلود ومطالعه این کتاب و جبر و مثلثات و هندسه و مخروطات و دیگر کتابها دارد دستگیرم می شود چرا در گذشته دیپلمه ریاضی کم داشتیم.دروس سنگین ، مشکلات معیشتی دهه چهل و پیش از آن به همراه کمبود امکانات ،سطح پایین سواد عمومی ،کمبود دبیر تحصیلکرده و . . . . یاد مرحوم سید حسین خدیوجم بخیر که بدلیل نبودن کلاس ششم ریاضی شبانه در مشهد و عدم امکان ثبت نام در دوره روزانه ،مجبور شد سال ششم ریاضی را پشت در یکی از کلاسهای روزانه به سبک امیرکبیر بگذراند و دیپلم ریاضی بگیرد
هندسه ترسیمی و رقومی سال ششم ریاضی نطام قدیم - سال 1345
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک