رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

پان ترکیسم و پان آذریسم: مبانی، اهداف و نتایج

پان ترکیسم و پان آذریسم: مبانی، اهداف و نتایج
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 38 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 38 رای
"در این کتاب، ضمن تعریف و تبیین مفاهیم پان ترکیسم، پان تورانیسم و پان آذریسم، این مباحث، مطرح و ارزیابی می‌شود: اهداف ترکیه و جمهوری آذربایجان از سیاست‌های پان ترکیسم، پان تورانیسم و پان آذریسم، ارتباط پان آذریسم با پان ترکیسم، ارتباط این سیاست‌ها با اسلام‌ستیزی، نهادهای دولتی و غیر دولتی مروج پان‌ترکیسم، احزاب پان ترکیستی، وقایع پان ترکیستی، محورهای فعالیت پان ترکیسم و پان آذریسم و کشورهای ناخرسند از این سیاست‌ها، نقش بیگانگان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترویج پان ترکیسم و پان آذریسم برای ترکیه و جمهوری آذربایجان. نویسنده در کتاب، این فرضیه را مطرح می‌سازد که پان آذریسم در اصل متفاوت از پان ترکیسم است، پان ترکیست‌ها تلاش دارند که این دو موضوع را مکمل یک‌دیگر عنوان کنند."
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
xkkk
xkkk
1393/06/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پان ترکیسم و پان آذریسم: مبانی، اهداف و نتایج

تعداد دیدگاه‌ها:
4
بله دوست عزیز نفیسه
... اذری نه ترک و ترک زبان ونه ترک نژاد:D
انواع واقسام کتابها هست که می گویید اذربایجانی ترک زبان هست ( اونم در طول دورانی از تاریخ بخاطر حملات قوم غالب مغولها و ترکهای سلجوقی ترک زبان شدند ) نه ترک نژاد(!)
و اصلا او ( اذربایجانی و کردستانی و لر ها ) اینها بوجود اورنده اولین حکومت ها و دولت ها در ایران بوده اند اینها خودشان صاحب خانه هستند... اخر مگر صاحبخانه خانه خود رو به امان خدا ول میکند ومیرود؟ ... اصلا کجا بروند؟...8-)
ایشالا آذریهای تندرو دست از لجاجت بردارن و تو تله بیگانگان که هدفشون نابود کردن و تجزیه ایرانه نیفتن:((
تنها نژاد و تبار و فرهنگی که از اصالت، ژرفا و غنای نابی برخوردار نیست می تواند نژاد و تبار و فرهنگ دیگر را کنار زند و به هر قیمتی، حتی پوشاندن راستسی و حقیقت، خود را برتر و بهتر از دیگران نشان دهد! بی گمان اندک ترک های تندرو و یا عرب های ناآگاه و حتی کردهای بی خرد، از این دسته و گروه هستند. البته باید گفت که ایرانی هیچ گاه نمی خواهد در زیر یوغ بیگانه قرار بگیرد؛ چه کرد و عرب و آذری و لر و بلوچ باشد؛ چه مازنی و گیلک و خراسانی و تهرانی و لکی و ترکمن و بختیاری و ... .
همه ما ایرانی هستیم و می خواهیم در این میهن پاک و آریایی، در آرامش و دوستی، کنار هم زندگی کنیم.
درور به میهنم ایران با همه نژاد ها و تبارها و فرهنگ هایی که دارد. درود به دریای همیشه پارس که با دهان مشتی پست و بی ریشه نجس و آلوده نخواهد شد و تا جهان به پاست، پــــــــــــــــــــــــارس خواهد ماند.
8-)8-)8-)
کتاب خوبیه
این قضیه پان ترکیسم آنقدر فراگیر شده که متاسفانه با دلایل واهی و بیخود برخی افراد دامنگیر کورش کبیر هم شده است ...
پان ترکیسم و پان آذریسم: مبانی، اهداف و نتایج
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک