رسته‌ها
داستان دو شهر
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 73 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 73 رای
ترجمه دیگر

✔️ این رمان نخستین بار به سال 1859 به صورت داستان مسلسل، منتشر شد.
وقایع این دومین و آخرین رمان تاریخی دیکنز در لندن و پاریس و در زمان انقلاب فرانسه اتفاف می­افتد. منبع نویسنده برای صحنه­ هایی تاریخی کتاب مشهور انقلاب فرانسه، نوشته کارلایل، است که سبک نگارش آن مورد تحسین او قرار گرفته بود و تأثیر دید تاریخی آن نیز در رمان به چشم می­خورد.

"لوسی" دختر جوانی است که در زمان کودکی ، پدرش در دسته ی زندانیان سیاسی به زندان می افتد و دوست صمیمی پدرش آقای "لاری" که در بانک مرکزی فرانسه کار می کند سرپرستی او را به عهده می گیرد و او را تا بعد از انقلاب کبیر فرانسه که پدر لوسی از زندان آزاد می شود پیش خود نگه می دارد. پس از آن لوسی به جستجوی پدرش می پردازد و او را در اتاق نمناک زیر شیروانی پانسیون کوچکی پیدا می کند و پس از آن با پدرش به انگلستان سفر می کنند که در آنجا به زندانی سیاسی دیگری به نام "چارلز دارنی" برخورد می کنند که در دادگاه سیاسی انگلستان به جرم خیانت به کشور انگلستان دستگیر شده است.....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
301
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1393/05/29

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستان دو شهر

تعداد دیدگاه‌ها:
10

از300صفحه ، 200صفحه ش توصیفات زائده. داستانشم جالب نیست.
درآخررمان سیدنی کارتن فداکاری بزرگی می کنه به نظرمن نویسنده می خواد بگه گاهی باید یکی خودش را قربانی کند تا عدالت به مفهوم واقعیش کمی نزدیک شود
بسیار زیبا بود داستان پرازمعما وطرح وتوطئه بود وهنگامی که این گره ها ومعماها بازوگشوده می شود زیبایی داستان به اوج می رسد شبیه یک تراژدی بود
بازگشت جناب کبیر اندر کبیر بر کتابناک مبارک...
با سلام مجدد خدمت دوست عزیز کبیر در کبیر گرامی . منظورتان را از تک صفحه ای متوجه نشدم؟ کتاب تک ص است. مشکل ناخوانا بودن متن کتاب است. قسمتهایی رو به عنوان نمونه انتخاب کردم و فایلی ساختم و اپلود کردم که لینک مرتبط رو خدمتتون میدم. حدس من این هست که مشکل از خود متن کتاب است چرا که تا به حال کتاب با این اوصاف توسط شما ندیدم آپلود شده باشد.
این لینک فایل. توی اغلب صفحات فونت ها همچین حالتی دارند.
http://www.mediafire.com/download/sb79mu6rb4ocmu1/New+Microsoft+Word+Document.pdf
و در نهایت عرض میکنم که خاطر بنده مکدر نشده. افسوس من از این هست که بعد از اینهمه کار و زحمت نتیجه غیر قابل استفاده باشد.
[quote='saeidborji']...حیف نیست که نتیجه کار اینطور دلسرد کننده باشد؟[/quote]
کاش منظورتون رو از "دلسرد کننده" می گفتین. واقعا میخوام بدونم کجای کارشون اشکال داره؟ به نظر بنده اگه می خواین بهترین کتاب های کتابناک رو ببینید، باید به پروفایل khar tu khar و کتاب های آپلودی ایشان مراجعه کنید. دوست من، اسکن و ویرایش کار کم زحمتی نیست، قدری انصاف. مرسی
[quote='saeidborji']جسارتا با عرض معذرت از حضور جناب کبیر در کبیر گرامی و نازنین. شما که این همه زحمت اسکن رو متقبل میشوید حیف نیست که نتیجه کار اینطور دلسرد کننده باشد؟[/quote]
دلسرد کننده؟!
واقعا جای تاسف داره که زحمت دوستان رو این طور جوابگو باشید. جناب خر تو خر همیشه کتاب هاشون رو با بهترین کیفیت در سایت قرار میدن. در موقعی که تقریبا جز تعداد معدودی از کاربران در سایت فعالیت نمی کنن، ایشون بیشترین زحمت رو متقبل می شن و زحمت اسکن کتاب ها رو می کشن.
زحمت اسکن رو کسی دیگه میکشه، دوست دیگه ای زحمت ویرایشش رو به عهده میگیره، ایراد گیری هم متاسفانه برای عده ای دیگه باقی می مونه.
دوستانی که فعالیتی جز دانلود کردن ندارند، واقعا انصاف نیست که دوستانی که زحمت می کشن رو این طور دلسرد کنند.
بنده به شخصه و از طرف تیم مدیریت کتابناک از جناب خر تو خر برای تمامی زحماتی که می کشن ( چه در دوران اوج سایت، چه در دوران رکود نسبی که سایت داشت )، تشکر ویژه می کنم.
و از زحمات تمامی دوستانیکه بدون چشمداشت و صرفا به خاطر علاقه و بالا بردن سطح فرهنگ و اعتلای دیگران، در سایت فعالیت دارند، تشکر و قدردانی می کنم.
[quote='khar tu khar']
حق با شماست .
[/quote]
جناب خر تو خر اتفاقا بر خلاف نظر شما، اصلا حق با ایشون نیست. (!)(!)(!)
[quote='saeidborji']جسارتا با عرض معذرت از حضور جناب کبیر در کبیر گرامی و نازنین. شما که این همه زحمت اسکن رو متقبل میشوید حیف نیست که نتیجه کار اینطور دلسرد کننده باشد؟[/quote]
حق با شماست .
حقیقت چندیست شدیدا گرفتارم و فرصت تک برگی کردن و کادربندی صفحات را ندارم . ترجیح میدهم برای مدت نامعلومی از بارگذاری کتاب کناره گیری کنم تا خاطر رفقا مکدر نشود .
خوش باشید .
جسارتا با عرض معذرت از حضور جناب کبیر در کبیر گرامی و نازنین. شما که این همه زحمت اسکن رو متقبل میشوید حیف نیست که نتیجه کار اینطور دلسرد کننده باشد؟
نسخه ی تک صفحه ای کتاب جایگزین شد
با تشکر از جناب sagaliga که نسخه ی تک صفحه ای کتاب را بارگذاری کردند.
داستان دو شهر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک