رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کله پوک
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3
با 1 رای
✔️ کتاب کله پوک، رمانی نوشته مارک تواین است که اولین بار در سال 1893 منتشر شد.
در آغاز داستان این کتاب، زنی برده و جوان به خاطر نگرانی درباره ایمنی فرزند نوزادش، او را که پوستی روشن دارد، با بچه ارباب خود عوض می کند. تواین از دل همین اتفاق ساده، یکی از سرگرم کننده ترین، بامزه ترین و در عین حال گزنده ترین رمان های خود را خلق کرد. کتاب کله پوک، در ظاهر همه ی عناصر لازم در یک داستان معمایی قرن نوزدهمی جذاب را در خود دارد: هویت های تغییریافته، جنایتی مخوف، کارآگاهی عجیب و راه حلی غافلگیرکننده و غیرمعمول. با این حال، این اثر یک داستان معمایی نیست. این کتاب با پرداخت به فرهنگ آمریکا قبل از جنگ داخلی، جامعه ای را به تصویر می کشد که خود، جنایتکار است و تبعیضات نژادی و برده داری، جنایت های آن هستند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1393/02/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کله پوک

تعداد دیدگاه‌ها:
1
پس از لغو استفاده از ماسک در تگزاس، بایدن این اقدام را رفتاری شبیه به نئاندرتال‌ها دانسته و جمهوریخواهان آن را توهین تلقی کرده‌اند. سخنگوی کاخ سفید می‌گوید این فقط تشبیهی برای توضیح منظور و روشن کردن ابعاد موضوع بوده است. یک موزه تخصصی نئاندرتال‌ها از این اظهار نظر بایدن حمایت کرده است
خوب فکر میکنم مارک تواین که خودش بچه می سی سی پی و جنوب امریکا بوده در کتابهایش خوب چهره این نئاندرتالها را بیان کرده.
کله پوک
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک