رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
تاریخ وهابیان
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 41 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 41 رای
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1393/02/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تاریخ وهابیان

تعداد دیدگاه‌ها:
7
از اینکه موجب زحمت دوستان بسیار عزیز و فرهیخته می‌شود پوزش می‌خواهد. صلیبی‌ها که از مسلمانان شکست خوردند، سفرائی به چین و مغولستان فرستادند و مغول‌ها را به جان مردم بیچارۀ ما انداختند و همه می دانید آنچه امروز داعش می‌کند آنها آن روزگار با ما کردند، و چون عدّۀ آنها بیشتر بود بدتر از آن هم با ما کردند، نه تنها ما، منطقۀ ما. آیا در زمان جنگ‌های صلیبی نفت بود؟ اینها نژادپرست‌اند. مسئلۀ دین هم نبود. تسلّط طلب و لات‌اند. خیال نکنید متمدّن هستند. داعش نمونۀ تمدّن آنهاست. از هند و افریقا و اروپا و کانادا و استرالیا و همه جای دنیا جوانان عقده‌ای و خونخوار را با پول عربستان و آموزش خود روانۀ منطقۀ ما کرده‌اند. در بحث قبلی اندکی تاریخ‌ها پس و پیش شده است ولی این چهار حرکت موذیانه، به استثنای صهیونیسم، همگی در یک زمان، تقریباً، به راه انداخته شد و حتّی نطفۀ صهیونیسم و اسرائیل هم هم‌زمان با آنها بود هرچند رسماً اسرائیل را در 1327 مسقر کردند. امیدوار است این دوست عاشق را برای تصدیع ببخشید.
پس از جنگهای صلیبی، که خرب از مسلمانان شکست خورد و امپراتوری عثمانی پدید آمد، غربیان همواره به جستجوی راه دیگری برای نابودی شرق، یعنی خصوصاً مسلمانان و دستیابی به خاور میانه و منطقۀ ما بر آمدند. در جنگ جهانی اوّل، که عثمانی و آلمان متّحد بودند، در یک جبهه مستقیماً با اروپای منهای آلمان رویارو بودند و در جبهۀ دیگری با شورش شیوخ عرب در داخل امپراتوری که از جانب غربیان، علی‌الخصوص انگلیس، تجهیز و تحریک و مسلّح شده بودند. به این ترتیب، با شیوخ عربستان و منطقۀ خلیج فارس و ایجاد وهابیّت، تمامی خاورمیانه و مصر و ... را از عثمانی جدا کرده تحت پوشش خود درآوردند. انگلیس همزمان هند را از ایران جدا کرد و مسئلۀ دساتیر و زرتشتی‌گری را در آنجا پدید آورد. اندکی بعد هم جریان بهائیّت را در ایران عَلَم کرد. قبر بهاء‌اللّه، سردستۀ بهائیان هم در عکّای اسرائیل است. سرانجام در 1327 هم اسرائیل را درست کردند. این 4 رأس مربع انگلیس در منطقۀ ما باید با چشم باز دید. 4-5 سال پیش می‌گفتند داعش، که محصول مشترک عربستان سعودی و غرب است (مانند طالبان) استقلال‌طلبان سوریه در مقابل بشّار اسد هستند. اکنون می بینیم این گروهک در لیبی و یمن و تمامی منطقه به کشتار ما مشغول‌اند. این حقیر متأسّفانه 50 سال است در قلب فرهنگ انکلیس و امریکا و غرب پرورش یافته و با تمامی مظاهر تاریخی و جغرافیایی و روانی و اجتماعی و فرهنگی و خصوصاً ادبی آنها آشنا یا اگر خودستایی نباشد مسلط است. ای کاش هم میهن‌های غریرم دست از لجاج با نظام پاک خودمان بردارند و فریب بیگانگان را نخورند.
لعنت وهابیت
هیچ وقت عادت نداشتم کسی رو مورد اهانت قرار بدم
اما گذشته از پیروان وهابیت با قاطعیت میگم که تمام تلاشمو برای نابودی اندیشه ی تهی و بی اردش و کثیف این گرایش رو خواهم داشت
زنده باد روشنی مرگ بر تیرگی
جایی خواندم که وهابیت از نازیسم و فاشیسم خطرناکتر است و باید مردم دنیا را از خطر آن آگاه کرد .
بعضی از آمار چنان تکان دهنده است که باورش بسیار سخت میشود . مثلا در پاکستان 2 میلیون سلفی آموزش دیده برای عملیات انتحاری وجود دارد .
بقیه آمار را نگوییم بهتر است اما در همین حد بگوییم که افکار وهابیون به گونه ایست که هر تندرویی را میتواند جذب کند .
تاریخ وهابیان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک