رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شیر مقدونیه
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
✔️ پادشاه داستان های تخیلی- قهرمانی، دیوید گمل به دنیایی غنی از اسطوره، جادو و ماجراجویی بازمی گردد دنیای یونان باستان. شیر مقدونیه رزم آرا، پارمنیون، قهرمانی تنها در جستجوی رستگاری که درعوض سرنوشت را می یابد.

آغاز داستان:
یونان باستان دنیایی از جنگ، اغتشاش، فریب و خیانت بود. هیچ ملت یونانی وجود نداشت؛ استان های تقسیم شده توسط حکومت های بی شماری اداره می شد که پیوسته برای حکمرانی در جنگ و ستیز بودند.
شهرهای آتن و اسپارت قرن ها در زمین و دریا نبرد می کردند تا رهبری یونان را در دست بگیرند. تِبِس، کرُنتوس، اورکومینوس، پلاتیه - بارها و بارها میان طرفین متخاصم تغییر جهت می دادند و فاتح میدان، هرزه و دمدمی مزاج، همیشه پر از وعده های شیرینی که نمی توانست به آن ها وفادار بماند.
هزینه ی جنگ های یونان توسط پارس پرداخت می شد، زیرا می ترسید یونانی واحد حکمروایی دنیا را در دست بگیرد. پارسیان ثروتمند می شدند و امپراتوری شان در سرتاسر آسیا و مصر رونق می گرفت و قدرتشان در تمامی شهرهای متمدن دنیا احساس می شد. با این حال چشمان نگرانشان تمام وقایع یونان را دنبال می کرد؛ چرا که پارسیان دوبار به سرزمین یونان حمله برده و دو بار شکستی سنگین متحمل شده بودند.
آتن و متحدانش سپاه داریوش را در دشت ماراتون تار و مار کرده بود. سپس خشایارشا، پسر داریوش، سپاهی عظیم، شامل بیش از دویست و پنجاه هزار نفر را رهبری کرده بود تا یونان را برای همیشه مقهور سازد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sevilg
sevilg
1393/01/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شیر مقدونیه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
کتاب قشنگی بخوانید:D(?)8-);-):((:stupid::stupid::)):x:x:-*:x:!:x:x:x:x:-*:-((!):O
شیر مقدونیه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک